23.12.2012

بر اثر فشار‌ها بر سایت محافظه‌کار «نامه‌نیوز»: سوابق امنیتی رئیس «باشگاه خبرنگاران جوان» حذف شد

دیگربان: سایت «نامه نیوز» نزدیک به مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان کل کشور٬ سوابق امنیتی رئیس «باشگاه خبرنگاران جوان» را از گزارشی که از هفته نامه «متن» بازنشر کرده بود حذف کرد.

این سایت محافظه‌کار روز گذشته (جمعه اول دی) گزارشی از هفته‌نامه «متن» به مدیرمسئولی علی پورمحمدی بازنشر کرده بود که پس از بازتاب آن در سایت «دیگربان»٬ اقدام به حذف بخش‌هایی از آن کرد.

سایت محافظه‌کار «بازتاب امروز» گزارش کرده مسئولان این سایت بر اثر افزایش فشار‌ها٬ اقدام به حذف سوابق امنیتی ابراهیم زادگان٬ رئیس «باشگاه خبرنگاران جوان» کرده‌اند.

در این گزارش ابراهیم زادگان با افرادی همچون حسین شریعتمداری و حسن شایانفر٬ رئیس دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان مقایسه شده بود.

این گزارش افزوده بود رئیس «باشگاه خبرنگاران جوان» از آنجا که دارای سوابق امنیتی است٬ حاضر نیست تصویری از وی در رسانه‌ها منتشر شود.

از «باشگاه خبرنگاران جوان» در کنار خبرگزاری فارس٬ روزنامه «جوان» و سایت‌های زنجیره‌ای وابسته به «مجتمع رسانه‌ای اظلس» با عنوان رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران یاد می‌شود.

بخشی از وظایف این رسانه‌ها که بسیاری از آن‌ها پس از وقایع سال ۱۳۸۸ راه‌اندازی شده‌اند پرونده‌سازی علیه فعالان سیاسی‌-‌مدنی و رسانه‌ای است.

در این میان «باشگاه خبرنگاران جوان» به دلیل سابقه امنیتی مدیر آن٬ همکاری تنگاتنگی با نهاد‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates