25.12.2012

حمید رسایی٬ نماینده مجلس: دادستانی شوخی کرده٬ کار را فردا تمام می‌کنم

دیگربان: حمید رسایی٬ نماینده مجلس با اعلام اینکه فردا نطق «ناتمام» خود علیه خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی را تمام خواهد به بیانیه دادستانی تهران نیز در ۱۴ بند پاسخ داد.

آقای رسایی روز سه‌شنبه (پنجم دی) به خبرگزاری فارس گفته در نطق فردای خود (چهارشنبه ششم دی) به بیان نکاتی خواهد پرداخت که در نطق قبلی فرصت طرح آن‌ها را نیافته بود.

وی در نطق هفته گذشته خود با حمله به اکبر هاشمی رفسنجانی، فرزند وی مهدی هاشمی را «ام‌الفساد» و «شاه کلید فتنه‌ها علیه رهبری» خواند.

در پی این اظهارات جنجالی دادستانی تهران علیه وی اعلام جرم کرد و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز پاسخی به هیات رئیسه مجلس فرستاده که گفته می‌شود فردا در صحن علنی قرائت خواهد شد.

رسایی اعلام جرم علیه خود را نتیجه فشار خانواده هاشمی به قوه قضائیه دانسته و در وبلاگ خود در ۱۴ بند پاسخ دادستانی تهران را داده است.

این نماینده مجلس در این جوابیه از نطق خود دفاع کرده و خطاب به عباس جعفری دولت‌آبادی٬ دادستان تهران نوشته در اعلام جرم علیه وی «عجولانه» رفتار کرده است.

وی نوشته که این اقدام دادستانی را «حمل بر شوخی در شب یلدا» می‌کند٬ چرا که بر اساس اصول ۸۴ و ۸۶ نمایندگان حق دارند در خصوص تمام مسائل کشور اظهار نظر کنند.

حمید رسایی یکی از نزدیکان محمدتقی مصباح یزدی محسوب می‌شود که در روز‌های اخیر به همراه برخی از شاگردان این روحانی محافظه‌کار حملات علیه هاشمی رفسنجانی را از سر گرفته‌اند.

آزادی مهدی هاشمی از زندان اوین با تامین وثیقه‌ای به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با خشم گروهی از محافظه‌کاران منتقد رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام مواجه شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates