26.12.2012

رسایی با نام بردن از این 23 تن، آنها را شهدای فتنه خواند/ قطع میکروفن بخاطر..

هاشمی نامه: میکروفن وی توسط هیات رییسه که اعلام کرد دو دقیقه از زمان نطق گذشته است، قطع شد، اما رسایی همچنان به نطق ادامه داد و قطع شدن میکروفن مانع از ایراد سخنانش نشد!باهنر خطاب به رسایی گفت میکروفن شما قطع است و کسی صدای شما را نمی‌شنود، اما رسایی همچنان مطالبش را ادامه داد.

حمید رسایی که نطق هفته گذشته‌اش درباره رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده وی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت، در نطق میان دستور در صحن علنی روز چهارشنبه، این بار با نام بردن از 23 تن از قربانیان حوادث سال 88، آنان را دارای سابقه بسیجی و شهید خواند که با گلوله هایی با کالیبر متفاوت با سلاحهای رسمی کشور به قتل رسیدند.

به گزارش ایسنا، حمید رسایی گفت: 9 دی روز محاکمه امثال خاتمی،‌ کروبی،‌ موسوی و بزرگترشان بود و عجبا که هنوز چند سال از روزهای خیانت، غفلت و ریاست‌طلبی و همسویی این جماعت با دشمنان دیرینه مردم ایران اسلامی نگذشته که برخی به دنبال تغییر جای مدعی و متهم هستند.

وی با بیان این‌که «آقایان برای شرکت در انتخابات شرط می‌گذارند» مدعیانه افزود: بروید خدا را شکر کنید که نظام اسلامی به محاکمه خیابانی‌تان توسط مردم در یوم‌الله 9 دی 88 اکتفا کرده والا باید از لباس مقدس روحانیت خلع می‌شدید و حکم فتنه‌گری‌تان اگر اعدام نبود از کشور اخراج‌تان می‌کردند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «برخی در این چند سال تلاش کردند تا 9 دی فراموش شود» اظهار کرد: دلیل این کار این است که یوم‌الله 9 دی در حقیقت یادآور همراهی و همسویی این عناصر قدرت‌طلب و رانده شده به دست ملت با سردمداران کفر، سلطنت‌طلب‌ها و سرویس‌های جاسوسی، منافقین و رسانه‌های بیگانه است، چون 9 دی یادآور «نه» بزرگ مردم به این جریان اختاپوسی است.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: برخی دیگر از یادآوری 9 دی در عذاب هستند؛ این روز یادآور اشتباه تاریخی‌شان در برخورد با کودتای 88 است که آن را کدورت یا دعوای بین دو کاندیدا دیدند، نه شمشیرهای بیرون از قلاف برای به مقتل بردن ولایت فقیه.

وی تاکید کرد: اما باید 9 دی را پاس داشت؛ چراکه به تعبیری پس از تشییع پیکر روح خدا خمینی کبیر، 9 دی عظیم‌ترین اجتماع مردم در پایداری و ایستادگی بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. 9 دی را باید پاس داشت به خاطر شهدای جوان و مخلصی که در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم برای مقابله با کودتای 88 به شهادت رسیدند.

رسایی با اشاره به «شهادت مادر و دختری به نام سرور برومند چوکامی و فاطمه رجب‌پور چوکامی» گفت: این دو در کنار حوزه 107 نینوا چادر از سرشان کشیدند و در روز 25 خرداد به دست فتنه‌گران به شهادت رسیدند. شهدایی همچون حسین غلام کبیری، بهمن جنابی، محمدحسین فیض، میثم عبادی، ناصر امیرنژاد، مسعود خسروی دوست‌محمدی، مصطفی غنیان، سجاد سبزعلیپور، سجاد قائدرحمتی، یعقوب بروایه، علی فتح‌علیان، رامین رمضانی، حسین طوفان‌پور، حسام حنیفه، سعید عباسی، محرم چگینی قشلاقی، فاطمه سمسار‌پور، علیرضا افتخاری خاتونی، حمید حسین‌بیگی عراقی، عباس دیسناد و داوود سبزی که همه این‌ها قریب به اتفاق‌شان بسیجی بودند و با اسلحه‌ای که کالیبر آن متعلق به سلاح‌های رسمی کشور نیست به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: کاش برخی خواص به جای این‌که دنبال این باشند که تئوری ساکتین فتنه از کدام کره نازل شده به دنبال آدرس منزل این شهدا می‌گشتند و از خانواده این شهدا دعوت می‌کردند تا در این ایام به مجلس بیایند و بوسه بر دستان‌شان بزنیم. با این همه باید پرسید آیا آن‌هایی که با حمایت‌ها، طراحی‌ها، خطبه‌های دشمن‌پسند، نامه‌های بدون سلام و والسلام در آتش فتنه 88 دمیدند توان پاسخگویی به خون این شهدا را دارند. آیا آن‌هایی که در مواضع امروزشان ادعا می‌کنند در کشور تعادل نیست برای بازگشت تعادل به کشور باید انتخاباتی آزاد، شفاف و قانونی برگزار کنیم و فقط در این صورت است که همه به نتیجه انتخابات سال 92 تمکین می‌کنند، به دنبال ارسال نامه بدون سلام و السلام دیگری به رهبری هستند؟

این عضو کمیسیون اصل 90، با بیان اینکه آنها باید بدانند این بار نیز بسیجیان خمینی همچون کودتای سال 88 آماده شهادتند، تصریح کرد: آنها هرگز ولی و علی خود را تنها نخواهند گذاشت که دوره خوراندن جام زهر گذشته است.

وی خطاب به نمایندگان و ملت ایران با اشاره به نطق هفته گذشته خود، گفت: هفته گذشته بر اساس وظیفه‌ نمایندگی خود نطقی ارائه کردم که بیان آن همچون عقده‌ای در دل بسیاری از هموطنان مانده بود.

رسایی ادامه داد: مردم ما از گرانی رنج می‌برند اما بیش از گرانی، تبعیض و احساس تبعیض و برتری دادن یک خانواده بر دیگران آنها را آزرده می‌کند، بعد از این نطق مستدل و البته صریح، رسانه‌های وابسته چنان فضایی ساختند تا کسی از این پس جرات نکند درباره خانواده اصحاب فتنه سخن بگوید.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه شک نکنید با مرور مواضع چند ماه و چند روز اخیر، آقایان برای فتنه دیگری شال و کلاه کردند، خاطرنشان کرد: باید منتظر امتحان دیگری برای خواص باشیم.

رسایی همچنین اظهار کرد: آنچه در نطق هفته قبلم گفتم بر اساس اسناد مکشوف و اساسا برای نشان دادن این است که موضوع خط تحرکات راس فتنه در کودتای 88 نیازی به اخبار محرمانه نیست، مستندات نطقم را در دو برگه که جوابیه به دادستان محترم بود جهت تکثیر و توزیع در اختیار هیات رییسه قرار دادم اما از توزیع آن جلوگیری کردند، بنابراین از رسانه‌ها می‌خواهم آن را از سایت شخصی‌ام بردارند و به اطلاع عموم برسانند.

وی تاکید کرد: شک ندارم اگر این دو برگه فحشنامه علیه یک قوه دیگر بود بلادرنگ تکثیر و توزیع می‌شد.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه اظهار کرد: امروز مردم از خود می‌پرسند که چرا برخی همواره وقتی در دو راهی حمایت از خانواده متخلف یا آرمان‌های عدالت‌طلبانه انقلاب اسلامی قرار می‌گیرند و نمی‌توانند از خانواده متخلف‌شان بگذرند.

رسایی با بیان اینکه رفتار برخی از صاحب‌نامان کشور، مردم را ناامید کرده خطاب به مردم ایران، گفت: با دیدن این چهره‌های مشهور و البته مردود نسبت به انقلاب و ارزش‌های بلند آن ناامید نشوید، چرا که خداوند برای اتمام حجت در کنار چنین افرادی چهره‌های مقبول دیگری مانند آیت‌الله خزعلی، آیت‌الله جنتی و برخی چهره‌های بزرگ دیگر را قرار داده که هرگز بین فرزند متخلف‌شان و انقلاب، فرزند را انتخاب نکردند و انقلاب را برگزیدند.

وی گفت: در پاسخ به جوابیه دفتر آقای هاشمی فقط یک جمله از وصیت‌نامه امام(ره) را یادآور می‌شوم که امام فرمود ملاک حال فعلی افراد است.

رسایی یادآور شد: باید از هیات رییسه محترم پرسید چرا بعد از نطق یک نماینده تا این اندازه فضاسازی و مصاحبه مختلف و عرض ارادت از این سو و آن سو می‌آید، آیا هیات رییسه با همه این‌گونه برخورد می‌کند یا در این‌جا نیز برخلاف اصل 19 قانون اساسی، یک نژاد بر نژاد دیگر برتر است؟

این عضو کمیسیون اصل 90 همچنین اظهار کرد: در این روزها اطلاع پیدا کردم با استناد به ماده 78 آیین‌نامه بیش از 40 روز است که معاون پارلمانی دولت جوابیه‌ای درباره نطق نماینده‌ای ارسال کرده اما کسی برایش سینه نمی‌زند. آیا این تفاوت برخوردها که برخلاف اصول 19 و 20 قانون اساسی است نشان داده نمی‌شود؟

وی در پایان گفت: سازمان بازرسی کشور در ماه‌های اخیر با استقرار کارشناس خود در متروی تهران بر حسب وظیفه ذاتی‌اش به دنبال اعمال بازرسی در این بنگاه بزرگ مالی است.

حاشیه نطق امروز رسایی در مجلس

حمید رسایی در جلسه علنی امروز نطق میان دستوری ارائه داد که این نطق حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در نطق میان دستور مسائلی را در صحن علنی مجلس مطرح کرد.

در اثنای نطق رسایی، محمد باقری نماینده مردم بناب با صدای بلند نسبت به سخنان رسایی در نطق میان دستور اعتراض کرد و خواستار قطع سخنان وی شد.

حسینیان نماینده مردم تهران خطاب به باقری گفت: بگذار رسایی حرفش را بزند.

زمانی که مدت 7 دقیقه‌ای نطق رسایی به پایان رسید هیئت رئیسه از وی خواست تا سخنانش را پایان دهد، اما رسایی به ادامه نطقش پرداخت.

بر این اساس به گزارش ایسنا، میکروفن وی توسط هیات رییسه که اعلام کرد دو دقیقه از زمان نطق گذشته است، قطع شد، اما رسایی همچنان به نطق ادامه داد و قطع شدن میکروفن مانع از ایراد سخنانش نشد!

باهنر خطاب به رسایی گفت میکروفن شما قطع است و کسی صدای شما را نمی‌شنود، اما رسایی همچنان مطالبش را ادامه داد. بعد از پایان نطق رسایی تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله علی اصغر زارعی، روح‌الله حسینیان و زهره طبیب‌زاده پیش وی آمدند و به بحث و گفت‌وگو با هم پرداختند و دقایقی بعد هم حمید رسایی صحن علنی مجلس را ترک کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates