31.12.2012

هشدار حامیان خامنه‌ای درباره وقوع فتنه‌ای بزرگ

دیگربان: حامیان علی خامنه‌ای از بروز «فتنه‌ای» به مراتب گسترده‌تر از وقایع سال ۱۳۸۸ خبر می‌دهند و از «مردم» خواسته‌اند خود را برای رویارویی با این «فتنه» آماده کنند.

بیژن نوباوه٬ نماینده مجلس روز یکشنبه (۱۰ دی) در نشست خبری جمعیت ایثارگران قسم خورده که «فتنه‌ای بزرگ» در راه است٬ اما نمی‌تواند آن را فاش کند.

نوباوه گفته «به والله توطئه‌ بزرگ‌تری از توطئه‌ ۸۸ در راه است و اگر بزرگان اجازه دهند همه این‌ها را افشا خواهم کرد و زمانی که فرمان صادر شود٬ رسانه‌ها باید شروع به افشا این توطئه کنند.»

وی افزوده «می‌خواهند شخصی معلوم الحال را معرفی کنند و بعد از رد صلاحیت آن توسط شورای نگهبان نقشه فتنه خود را برنامه‌ریزی جلو ببرند.»

به نظر می‌رسد منظور نوباوه اسفندیار رحیم‌مشایی باشد که گفته می‌شود مهم‌ترین نامزد مورد حمایت احمدی‌نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای نگران هستند احمدی‌نژاد با استفاده از امکانات دولتی و توزیع پول بتواند در انتخابات آتی ریاست جمهوری تاثیر بسزایی بگذارد.

غلامعلی حداد عادل٬ مشاور رهبر جمهوری اسلامی از مردم خواسته خود را برای «مقابله با توطئه‌های جدید دشمن برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آماده کنند.»

عبدالله حاجی‌صادقی٬ جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه هم اعلام کرده که «دشمن در آینده نزدیک فتنه دیگری را متوجه نظام جمهوری اسلامی می‌کند که سه هدف بلندمدت، می‌ان‌مدت و کوتاه‌مدت دارد.»

محمدرضا تویسرکانی٬ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دیگر مقامی است که نسبت به وقوع «فتنه‌ای جدید» در انتخابات آینده ریاست جمهوری هشدار داده است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد و مقام‌های جمهوری اسلامی نگران عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد در این زمینه هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates