30.07.2007

پليس: هيچ مشكلي براي برگزاري كنسرت «شجريان» وجود ندارد

عصرایران: درعين حال يكي از برگزاركنندگان اين كنسرت به خبرنگار موسيقي فارس گفت: در پي ارسال نامه اداره اماكن به وزارت كشور از امروز ورود به تالار وزارت كشور از سوي اداره اماكن ممنوع اعلام شده است و اگر اين خبر تكذيب شده است پس چرا همچنان ورود ما به تالار وزارت كشور ممنوع است؟
رييس پليس امنيت تهران خبر درخواست 5 ميليون تومان براي هرشب از اجراي كنسرت شجريان را رد مي‌كند، اما مسئولان برگزار كننده اين كنسرت از ممنوعيت ورود هنرمندان به تالار وزارت كشور، ازسوي نيروي انتظامي سخن مي‌گويند .

محمدرضا علي‌پور در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: چنين خواسته‌اي اصلاً قانوني نيست و درحوزه پليس امنيت تهران و اداره اماكن چنين مسائلي وجود ندارد و هيچ وقت چنين درخواست‌هايي نداشته‌ايم.

وي تصريح كرد: با رعايت شؤونات اخلاقي و اسلامي از سوي مجريان و دعوت‌شدگان اين كنسرت، هيچ مشكلي براي برگزاري آن وجود نخواهد داشت.

علي‌پور گفت:اگر جاي ديگري چنين خواسته‌اي را داشته، در حوزه مأموريتي من نيست و هيچ اطلاعي از اصل اين قضيه ندارم.

درعين حال يكي از برگزاركنندگان اين كنسرت به خبرنگار موسيقي فارس گفت: در پي ارسال نامه اداره اماكن به وزارت كشور از امروز ورود به تالار وزارت كشور از سوي اداره اماكن ممنوع اعلام شده است و اگر اين خبر تكذيب شده است پس چرا همچنان ورود ما به تالار وزارت كشور ممنوع است؟

وي با بيان اين كه پيش از اين هم مبالغي از سوي اداره اماكن براي برگزاري كنسرت‌ها دريافت مي‌شده است، افزود: سال‌هاي قبل مبلغ يك ميليون و پانصد هزارتومان خواسته مي‌شد كه رقم معقولي بود ولي براي كنسرت شش روزه شجريان مبلغ 30 ميليون تومان براي چندشب اجرا خواسته شده است كه رقم بسيار نامعقولي است.

وي درباره دريافت اين ارقام از سوي اداره اماكن گفت: درخواست اين مبالغ معمول نبوده ولي معمول شده است كه براي اضافه كار پرسنلي كه در اين مكان خدمت مي‌كنند اين مبلغ از برگزار كنندگان كنسرت گرفته شود.

همچنين از خبرنگار فارس خواست تا با «پيامبري» مدير كل اداره خدمات نيروي انتظامي تماس گرفته شود كه در جريان اين خبر قرار دارد ولي طي تماس خبرنگار فارس با پيامبري وي درباره اين خبر اظهار بي‌اطلاعي كرد.
همچنين تلاش خبرنگار ما براي تماس با «فشمي مقدم» رييس اداره اماكن نيز تاكنون ناموفق ماند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates