26.08.2007

اینها فرزندان واقعی انقلاب اسلامی هستند: خشونت، شرارت، جنایت و… ثمره 28 سال حکومت آخوندی بر ایران

عصرایران: حسن کثافت طراح «بلوتوث وحشت» در زندان
در پي درج برخي اخبار منتسب به پرونده متهمي كه با ارسال بلوتوثي از صحنه‌هاي تعرض شديد به يك زن ميانسال اذهان عمومي را جريحه‌دار كرده بود، رييس پليس استان تهران با رد برخي موضوعات عنوان شده اعلام كرد كه اين متهم معروف به «كثافت» در شهريار دستگير شده بود و در دادياري ملارد شهريار در جريان است.

سردار رضا زارعي در گفت‌و‌گو با ايسنا درباره دستگيري متهم اصلي پرونده «بلوتوث وحشت» كه در آن زني ميانسال پس از ضرب و شتم شديد از سوي 7 شرور در حالي كه ملتمسانه تقاضاي رهايي داشته به شنيع‌ترين وضع ممكن مورد تجاوز قرار گرفته است، گفت: متاسفانه اين افراد به دنبال انجام اقدامات پليدشان از تمامي صحنه‌ها فيلم تهيه و در جريان انتشار بلوتوث وحشت، كينه شديد خود از پليس را آشكار كرده‌اند.

وي در اين خصوص اظهار كرد: حسن معروف به «كثافت» و شش تن از همدستانش در ارديبهشت ماه سال 86، در جريان اقدامات شرارت‌بار خود در شهريار، يك پمپ بنزين و پس از آن نيز درمانگاهي را به طور كامل با وحشيگري و اوباشگري تخريب كرده و در ادامه نيز باجه‌هاي تلفن همگاني را نيز از جا كنده بودند.

سردار زارعي همچنين اضافه كرد: بدين ترتيب با موج وحشتي كه اين افراد در منطقه به راه انداختند، پليس استان تهران در جريان اجراي طرحي ضربتَي، بيست و هفتم ارديبهشت ماه سال جاري چند روز بعد از اين حادثه، تمامي اين افراد را دستگير كرد و اين در حالي بود كه به دليل وجود تصاوير اقدامات شرورانه آنها كه در جريان اقدامات تخريبگرايانه‌شان تهيه شده بود، رد اتهامات از سوي متهمان امكانپذير نبود.

وي در ادامه به ايسنا، گفت: متاسفانه در حالي كه اين افراد با قرار يك ميليارد ريالي روانه زندان رجايي‌شهر شده بودند، فردي معروف به «جهانگير» كه سوابق خاصي در حوزه جرايم اقتصادي نزد پليس داشت، با تامين وثيقه به قيد ضمانت اين افراد را از زندان آزاد كرد و با گذشت مدت زماني از آزادي آنها، ناگهان بلوتوثي در گوشي‌هاي تعدادي از تلفنهاي همراه مناطق استان تهران منتشر شد كه «كثافت» را به همراه تعدادي از همدستانش در حال انجام اقدامات شنيع‌ نشان مي‌داد.

رييس پليس استان تهران به اين موضوع اشاره كرد كه تصاوير غيراخلاقي منتشر شده، اشرار را در شرايطي غيرانساني نشان ‌مي‌داد و به اين ترتيب موجب تحريك اذهان عمومي شده بود.

وي اظهار كرد: بر اين اساس پليس بار ديگر، ردپاي اين شرور را شناسايي كرده و اين بار وي را در شهرك طلايي منطقه ملارد شهريار در شرايطي دستگير كرد كه وي به انواع تيغه‌هاي شمشير، قمه و اسپري گاز اشك‌آور در مقابل پليس تجهيز شده بود.

سردار زارعي افزود: بدين ترتيب رسيدگي به پرونده اقدامات شنيع متهم معروف به «كثافت» در بيست و هشتم تير ماه از سوي داديار سليماني در شعبه 103 دادگاه كيفري ملارد بار ديگر آغاز شد و اين شرور سابقه‌دار به همراه همدستانش با قرار موقت روانه زندان شدند و در ادامه نيز مقارن بيست و نهم مرداد ماه سال جاري، پرونده متهمان جهت صدور رأي در اختيار شعبه 8 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، در حالي كه برخي روزنامه‌هاي كثيرالانتشار مطالبي در خصوص اعترافات متهم به تجاوز به عنف عليه 9 زن ديگر در باغي منتشر كرده‌اند، رييس پليس استان تهران، گفت: اين اظهارات را تاييد نمي‌كنم، چرا كه پليس چنين گزارشي در اختيار ندارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates