27.08.2007

آشپزان اصفهانی برای ضیافت بهارستان/ کارت سوخت 1200 لیتری برای نمایندگان

عصرایران: به گفته وی 10 آشپز و کمک آشپز اصفهانی توسط یکی از نمایندگان به این ضیافت آورده شدند تا غذاهای ویژه از جمله غذای سنتی “بریانی” اصفهان را برای نمایندگان و خانواده های آنان طبخ کنند. یادآور می شود مجلس هفتم در آغاز فعالیت خود، به هنگام عزیمت نمایندگان به مرقد امام (ره)، از بردن تاج گل امتناع کرد زیرا نمایندگان اصولگرای مجلس این کار را هزینه اضافی از بیت المال می دانستند.
عصرایران- خانواده های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یکشنبه شب، میهمان ضیافت شام مجلس بودند.

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرنگار عصرایران (asriran.com)، با اعلام این مطلب به نکته جالبی درباره برپایی این ضیافت شام اشاره کرد.

به گفته وی 10 آشپز و کمک آشپز اصفهانی توسط یکی از نمایندگان به این ضیافت آورده شدند تا غذاهای ویژه از جمله غذای سنتی “بریانی” اصفهان را برای نمایندگان و خانواده های آنان طبخ کنند.

یادآور می شود مجلس هفتم در آغاز فعالیت خود، به هنگام عزیمت نمایندگان به مرقد امام (ره)، از بردن تاج گل امتناع کرد زیرا نمایندگان اصولگرای مجلس این کار را هزینه اضافی از بیت المال می دانستند.

توزیع کارت سوخت ویژه نمایندگان

در همین حال محسن کوهکن کارپرداز فرهنگی نیز در پایان جلسه علنی امروز اقدام به توزیع کارت سوخت ویژه بین نمایندگان کرد.

میزان ذخیره سوخت در این کارت ها 1200 لیتر عنوان شده است. توزیع کارت سوخت ویژه بین نمایندگان در حالی صورت می گیرد که ارائه بنزین 200 لیتری سفر به مردم از سوی مسوولان منتفی اعلام شده است.

علی زادسر طی اظهار نظر کوتاهی در این باره با انتقاد از تبعیض صورت گرفته بین مردم و نمایندگان به خبرنگار عصرایران گفت: متاسفانه مجلس با این کار برای خود ایجاد دردسر می کند.
در مقابل حداد عادل در دفاع از این اقدام گفت: این یک امر طبیعی است و نمایندگان برای رفتن به حوزه های انتخابیه خود نیاز به بنزین دارند .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates