28.08.2007

40 کشته و زخمی در راه جمکران

عصرایران: اورژانس دليجان به دليل ترافيك بالا 40 دقيقه بعد از تصادف توانست خود را به محل وقوع حادثه برساند و پليس راه نيز هنوز تا لحظه مخابره خبر نتوانسته است در محل تصادف حاضر شود.
در تصادف اتوبوس حامل زائران مسجد مقدس جمكران كه از گچساران به سمت قم در حال حركت بودند ، 10 نفر كشته و 30 نفر زخمي شدند.

مقارن ساعت 15 و 30 دقيقه عصر امروز يك دستگاه اتوبوس مسافربري حامل كاروان زنان زايران مسجد مقدس جمكران كه از گچساران به سمت قم در حال حركت بودند در كليومتر 10مجور دليجان به قم با يك دستگاه تريلر تصادف كردند كه بر اثر آن 10 نفر از زايران مسجد مقدس جمكران در همان لحظه اول جان سپردند و حال 17 نفر از آنان وخيم گزارش شده است.
اين مساله باعث شده كه جاده اصفهان به سمت قم در مخور دليجان بسته شده و ترافيك سنگيني در اين منطقه ايجاد شود كه مانع امداد رساني به حادثه ديدگان گرديده است.

كزارش خبرنگار فارس حاكي است اورژانس دليجان به دليل ترافيك بالا 40 دقيقه بعد از تصادف توانست خود را به محل وقوع حادثه برساند و پليس راه نيز هنوز تا لحظه مخابره خبر نتوانسته است در محل تصادف حاضر شود.

در حاليكه بيش از يك ساعت از وقوع تصادف گذشته 17 نفر از زخمي‌ها كه حال وخيمي دارند كماكان در كنار جاده تحت مراقبت‌هاي اوليه قرار گرفته‌اند تا به بيمارستان‌هاي اطراف منتقل شوند.

در اين حادثه راننده اتوبوس درجا جان سپرد ولي راننده تريلر جان سالم به در برد.
هنوز علت اين تصادف اعلام نشده ولي به نظر مي‌رسد عمليات مرمت جاده عامل بروز اين حادثه است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates