30.08.2007

شغل جدید پسر حداد عادل

پیک ایران: البرزنيوز : فرید الدین حدادعادل ازگزینه های مطرح برای جایگزینی به جای شهرام گیل آبادی مدیرفعلی رادیو جوان بشمارمی رود.
حسن خجسته معاونت صدا درنامه ای محرمانه به حراست صداوسیما فرید الدین حداد عادل را به عنوان مدیر این رادیو معرفی کرده تا درصورت تائید نسبت به صدورحکم وی اقدام شود.
یکی ازخوانندگان وبلاگ دکترگیل آبادی درپیامی برای وی تحت عنوان “خبرمهم ” این خبررا به گوش مدیرفعلی رادیو جوان رسانده است .
باوجودی که دکترگیل آبادی از نسبت به تغییرات احتمالی اعلام بی اطلاعی میکند انتشار این پیام درقسمت پیامهای قابل رویت خوانندگان در وبلاگی که پیامهای آن مدیریت میشود به نوعی پذیرش احتمال این تغییرات محسوب میشود.
اما ازسوی دیگر با معرفی فرید الدین حدادعادل ـ سردبیر فعلی هفته نامه همشهری جوان ـ به عنوان مدیر یک رسانه پرمخاطب پیکان جوانان اصولگرا متوجه خانواده وی به ویژه دکترغلامعلی حداد عادل می شود که باوجود خویشاوندی با مقام معظم رهبری نتوانسته است سیره جلوگیری ازورود اعضای خانواده خود درپست های دولتی واجرایی را عملی سازد .
او هم اکنون نیزبخاطر وجود پسرش درروزنامه همشهری مورد انتقاد حامیان اصولگرایان درمتن مردم می باشد .
————————————–
آنچه که تا اینجا خواندید مطلب سایت البرز در مورد پسر آقای حداد عادل و پست جدید اوست.
این رو هم اضافه می کنيم که فریدالدین حداد عادل علاوه بر آنچه گفته شد معاون آموزشی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه امام صادق هم هست.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates