29.01.2007

تلاش دولت بوش براي ايجاد درگيري مقطعي با ايران

خُسن آقا: فرار به جلو ملاها برای لاپوشانی دخالت‌های سپاه قدس در عراق
بازتاب: روزنامه نيويورك تايمز گزارش داد: دولت بوش اكنون در صدد ساختن دشمني است تا بتواند او را سرزنش نموده و از گرداب عراق بيرون بيايد و از اين رو به دنبال درگيري مقطعي با ايران است.
گزارش اين هفته وزارت خارجه آمريكا در مورد يافته ها و اسناد و مدارك در زمينه دخالت ايران در اوضاع عراق، براي كاهش فشارهاي وارده به دولت آمريكاست تا نشان دهد ايران از چه حركاتي براي جلوگيري از نفوذ آمريكا در عراق و همچنين سرزنش اين كشور براي بحراني نمودن عراق استفاده مي‌كرده است.

به گزارش سرويس بين الملل بازتاب، اكنون كه مداركي براي دخالت ايران وجود ندارد، مقامات رسمي پنتاگون، وزارت خارجه آمريكا و CIA پيش قدم اين اعمال شده‌اند. گزارشهايي كه قرار است اين هفته منتشر گردد، مربوط به نامه رئيس سازمان سيا آمريكا به مدير جديد دفاع آمريكا در مورد كسب اخبار نيروهاي اطلاعاتي در مورد قاچاق سلاح از ايران به عراق مي‌باشد كه شامل تجهيزات انفجاري پيشرفته و جزئياتي براي نابودي همسايگان خود است.

بنا بر اين ادعاها، در اين هفته مقامات ارشد نظامي آمريكا نقطه نظرات خود را در مورد تجهيزاتي كه در حمله اخير از ايرانيان بدست آورده‌اند، ارائه مي‌كنند تا ثابت ‌كنند سپاه قدس در پشت سر بسياري از حملات تروريستي قرار دارد.

پايه و اساس كليه اطلاعاتي كه آمريكائي‌ها قصد دارند در اين هفته در مورد دخالت ايران در اوضاع عراق ارائه نمايند، اطلاعاتي است كه آن‌ها از سازمان تروريستي مجاهدين خلق ايران دريافت كرده‌اند و طي 4 ماه گذشته با دادن مواجب و حقوق به آن‌ها اقدام به بكارگيري اين گروه تروريستي جهت دادن كدهايي براي متهم نمودن ايران در اوضاع عراق، كرده‌اند.

انتشار نام نزديك به 32 هزار نفر عراقي كه به ادعاي سازمان تروريستي مجاهدين از سپاه قدس ايران حقوق ماهيانه دريافت مي‌نمايند! و همچنين اين ادعا كه سلاح‌هاي سبكي از سوي ايران براي شورشيان شيعه در عراق ارسال مي‌گردد، محور تبليغاتي اين هفته مقامات سياسي و نظامي آمريكا قرار دارد كه با اين نمايش قصد ساختن دشمن فرضي براي خود دارند تا بتوانند به نحوي شكست‌هاي خود را در جنگ عراق براي افكار عمومي آمريكا توجيه نمايند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates