29.01.2007

تشدید حملات علیه هاشمی رفسنجانی

خُسن آقا: چه لذت بخش است وقتی شغال‌ها و کفتارها به جان هم می‌افتند.
عصرایران: یکی از مداحان معروف کشور نیز با انتقاد از هاشمی رفسنجانی ، وی را متهم کرده است که در میان مردم ایجاد ترس می کند و خطر آمریکا را در افکار عمومی ، بزرگنمایی می نماید . وی وعده داده است که روز عاشورا درباره هاشمی “افشاگری” خواهد کرد . مهرداد بذرپاش نیز درنامه ای خطاب به احمدی نژاد نوشت: نگرانيم از اين كه، اين افراد در اين هدف خود كه دولت شما را ناكارآمد جلوه دهند، موفق شوند.

عصرایران- در پی سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه مبنی بر اعلام جدی بودن تهدیدات علیه ایران ، موج جدیدی از حملات علیه وی آغاز شده است .

به گزارش عصر ایران (asriran.com) ، مهرداد بذرپاش مشاورسابق رئيس جمهورى درنامه اى به دكتر محمود احمدى نژاد نسبت به برخى اظهارنظرها درعرصه سياست داخلى كشورابراز نگرانى كرده است.

در اين نامه بدون اینکه نامی از هاشمی برده شود ، صرفا به تریبون هایی که وظیفه دعوت به تقوا (نمازجمعه) و… اشاره شده و آمده است: حرف ها و حديث هاى فراوانى كه متأسفانه بعضى از افراد از تريبون هاى رسمى و دينى و ملى كه وظيفه اى جز دعوت مردم به تقوا و آرامش و تبيين مسائل دنياى اسلام ندارد، مطرح مى كنند، نخبگان كشور را دچار نگرانى ساخته است.

كسانى كه بايد مرتب آرامش را به جامعه تزريق كنند، براى اين كه خود را يگانه منجى اوضاع كشور مى دانند، جامعه را نگران و مضطرب توصيف مى كنند كه معلوم نيست چه اهداف و مقاصدى پشت آن خوابيده است. رئيس ستاد رايحه خوش خدمت افزوده است: آقاى رئيس جمهور ما هم نگرانيم؛ نگران از اين كه اين گونه حرف ها شما را از مسيرى كه در حوزه بين الملل به طور خاص هسته اى در پيش گرفته ايد، بازدارد و اين افراد نگذارند آن اهداف مقدس محقق شود. نگرانيم از اين كه، اين افراد در اين هدف خود كه دولت شما را ناكارآمد جلوه دهند، موفق شوند.

به نظر مى رسد رئيس جمهور به عنوان شخص دوم مملكت بايد از اين افراد در دادگاه صالحه اقامه شكايت كند، كه اين افراد مانع از اجراى مطالبات مردمى هستند و در تحقق شعارهايى كه مردم به آن رأى دادند خلل ايجاد مى كنند.

در همین حال یکی از مداحان معروف کشور نیز با انتقاد از هاشمی رفسنجانی ، وی را متهم کرده است که در میان مردم ایجاد ترس می کند و خطر آمریکا را در افکار عمومی ، بزرگنمایی می نماید .

وی وعده داده است که روز عاشورا درباره هاشمی “افشاگری” خواهد کرد .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates