27.09.2007

هشدار درباره ورود بیگانگان به مرکز فرماندهی نظام!

آفتاب: قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در واکنش به اظهارات اخیر محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه مبنی بر اینکه «دوم خردادی‌ها با به دست آوردن اکثریت مجلس به هیچ اصولگرایی رحم نخواهند کرد»، گفت: در نظام جمهوری اسلامی گروه‌ها، افراد و منتخبین مردم براساس شایستگی انتخاب می‌شوند شورای نگهبان بر انتخاب آنان نظارت می‌کنند.

«غلامحسین امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به وجود شورای نگهبان در کشور برای دست‌چین کردن افراد، افزود: شورای نگهبان شرایط کاندیداها را بررسی می‌کند و هر کس که کاندید شود به معنای آن است که صلاحیت کاندید و انتخاب شدن را دارد.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی افراد با نظارت شورای نگهبان کاندید می‌شوند و خود را به مردم معرفی می‌کنند مردم نیز بر اساس کارآمدی، دیدگاه و اعتقاد فرد به رهبری، ولایت، اسلام، انقلاب، ساده‌زیستی وعزتمندی کشور به او رای می‌دهند.

وی با بیان اینکه «اگر از این راه وارد شویم بهتر است»، گفت: البته اگر تندروهای دوم خرداد که کارنامه‌شان در مجلس ششم برای مردم مشخص است، روی کار بیایند نه تنها به اصولگرایان بلکه به انقلاب و کشور رحم نمی‌کنند ما باید مواظب باشیم که بیگانگان وارد فرماندهی نظام نشوند و با نظام بازی نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش و در خصوص مصوبه کنگره آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: آمریکا از این مصوبات زیاد دارد و باید آن را به دیوار کوبید!

وی گفت: این مصوبات تاثیری ندارد و آمریکا را در بن‌بست قرار می‌دهد آنان با نظام، اسلام و افراد متدین دشمنی دارند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates