29.09.2007

حداد عادل: تابوي گفت‌وگو نكردن شكسته شد مساله گفت‌وگو نكردن نيست؛ مساله اين است كه چه كسي گفت‌وگو كند

خُسن آقا: غیرت نداشته سید علی چلاق را به باد دادند.
ایسنا: غلامعلي حدادعادل رييس مجلس شوراي اسلامي شب گذشته درمراسم استقبال از رييس جمهور از سفر به قاره آمريكا و شركت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد در پاسخ به اين سوال كه دستاورد سفر رييس جمهور به نيويورك به نظر شما چه بود؟ گفت: به نظر من يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي اين سفر اين است كه تابوي گفت‌وگو نكردن شكسته شد و اين يك اقدام بسيار بزرگ و دستاورد بزرگي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حدادعادل با بيان اين كه در جريان اين سفر باب گفت‌وگو از موضع انقلاب اسلامي با ملت آمريكا، فرهيختگان آمريكايي و كساني كه در دام سرمايه‌دار سلطه‌گر و صهيونيست نيافته‌اند باز شده است، افزود: در طول اين 28 و 29 سال يك فضايي بوده است كه در آن حرف منطقي ملت ايران گفته نشود و به نظر من مهم‌ترين دستاورد اين سفر اين است كه ما از اين به بعد مي‌توانيم همه‌مان بگوييم كه آماده گفت‌وگو با مردم آمريكا و مسوولان آمريكايي هستيم.

رييس مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: مساله گفت‌وگو نكردن نيست؛ مساله اين است كه چه كسي گفت‌وگو كند و چه بگويد و وقتي اين طور از مواضع انقلاب دفاع مي‌شود و به صورت منطقي و با استدلال دفاع مي‌شود، مي‌توانيم بگوييم كه تابوي گفت‌وگو نكردن شكسته شد و اين يك اقدام بسيار بزرگ و دستاورد بزرگ است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates