30.09.2007

تعمد صدا و سیما در پخش “خلیج عربی” از زبان سردار روزبهانی؟!

عصرایران: روز بهاني عنوان كرد در رابطه با خبر دستگيري اعضاي شبكه قاچاق زنان به خارج از كشور با خبرنگار صدا و سيما 12 دقيقه مصاحبه داشته در حاليكه مديران پخش خبر 21 تنها همان 30 ثانيه اي را براي پخش انتخاب كرده اند كه در آن 2بار از عنوان خليج عرب استفاده شده بود.
عصرایران – سردار روزبهاني، رئيس پليس مبارزه با مفاسد اجتماعي ناجا که چندي قبل پخش مصاحبه او و به كار رفتن نام جعلي خليج عربي در اين مصاحبه جنجال هاي را ايجاد كرده بود در يك جمع خصوصي اظهار داشته كه صدا وسيما به طور عمدي اقدام به پخش آن مصاحبه كرده وهيچ سهل انگاري در كار نبوده است.

به گزارش خبرنگار عصر ايران(asriran.com) روز بهاني در اين جلسه عنوان كرده كه در رابطه با خبر دستگيري اعضاي شبكه قاچاق زنان به خارج از كشور با خبرنگار صدا و سيما 12 دقيقه مصاحبه داشته در حاليكه مديران پخش خبر 21 تنها همان 30 ثانيه اي را براي پخش انتخاب كرده اند كه در آن 2بار از عنوان خليج عربی استفاده شده بود.

وي همچنين تاكيد كرده است كه همان زمان بلافاصله متوجه اشتباه لفظي خود در به كار بردن عنوان خليج العرب شده واين موضوع را تصحيح كرده است و مجدداً از وی مصاحبه گرفته شده و علاوه براين از خبرنگار خواسته است كه مصاحبه اصلاح شده پخش شود درحاليكه در كمال تعجب در صدا وسيما مصاحبه قبلي پخش گرديد.

برخي منابع پخش مصاحبه سردار روزبهاني در رسانه ملي كه در آن از عنوان جعلي خليج عربي استفاده شده بود را نوعي تصفيه حساب برخی مسئولان رده های میانی سازمان صدا وسيما با نيروي انتظامي تلقي كرده اند چرا كه صدا وسيما به دليل كنار گذاشتن فرزاد حسني از برنامه كوله پشتي پس از مصاحبه جنجالي با رادان ، به شدت نزد افكار عمومي تضعيف شده بود وبه همين دليل به نظر مي رسد رسانه ملي به دنبال بهانه اي براي جبران اين لطمات بوده است .

در هر صورت اگر تنها يك درصد احتمال اينكه پخش مصاحبه يك مقام مسئول جمهوري اسلامي ايران كه در آن به جاي خليج فارس از عبارت خليج عربي استفاده شده درست باشد بايد به حال مديران صدا وسيما تاسف خورد چرا كه منافع ملي مسلم كشور را بازيچه تصفيه حساب هاي شخصي خود قرار داده اند .

گفتني است سردار روزبهاني از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در اوائل جنگ به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و سالهای متمادی را در اسارت به سر برد . وی در بین مسؤولان نیروی انتظامی ، به عنوان شخصی متعهد و عملگرا معروف است .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates