29.10.2007

راه‌حل آخر: جنايت با يونيفرم‌هاي ايراني

خُسن آقا: اینها ادعاهای بازتاب است دروغ یا راست بودن آن به گردن آقای رضایی.
بازتاب: بنا بر خبرهاي دريافتي، نيروهاي ‌آمريكا براي سوءاستفاده و بهره‌برداري‌هاي تبليغاتي منفي عليه جمهوري اسلامي در افكار عمومي مردم عراق، دست به اين اقدام زده و گروه تروريستي مجاهدين خلق در اين امر به آنان كمك كرده‌اند.
شماري از نيروهاي آمريكايي و انگليسي مستقر در عراق اقدام به تهيه و پوشيدن لباس‌هاي رسمي نيروي نظامي و انتظامي جمهوري اسلامي ايران كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، بنا بر خبرهاي دريافتي، نيروهاي ‌آمريكا براي سوءاستفاده و بهره‌برداري‌هاي تبليغاتي منفي عليه جمهوري اسلامي در افكار عمومي مردم عراق، دست به اين اقدام زده و گروه تروريستي مجاهدين خلق در اين امر به آنان كمك كرده‌اند.

پس از سال‌ها تبليغ و ادعاي آمريكاييان مبني بر حمايت ايران از گروه‌هاي تروريستي و بمب‌گذاري‌ها در عراق كه هيچ‌وقت مدرك و سندي براي آن ارايه نكردند، اكنون به عنوان راهكاري ديگر، به اين توطئه عليه نيروهاي نظامي و انتظامي جمهوري اسلامي روي آورده‌اند كه هدف از آن، سوءاستفاده از اين لباس‌ها براي انجام اقدامات غيرانساني در عراق، به ويژه در نواحي مرزي اين كشور با ايران است تا شايد به اين وسيله، با بدنام كردن نيروهاي نظامي و انتظامي ايران بين مردم عراق، اختلافات قومي و مذهبي را در عراق گسترش دهند.

بنا بر اين گزارش، مركز اين توطئه، پادگان انگليسي «اتراولا» واقع در جنوب بصره است.

از سوي ديگر، تروريست‌هاي مجاهدين خلق هم به دليل نفرت مردم عراق از آنان، اقدام به پوشيدن لباس فرم‌هاي نيروهاي آمريكايي و انگليسي كرده و با اين يونيفرم‌ها در ميان مردم عراق رفت‌وآمد مي‌كنند.

اين در حالي است كه گروهك تروريستي «پژاك» براي جمع‌آوري اخبار و اطلاعات از داخل كشورمان، در اقدامي مشابه، در تلاش است تا شماري از عناصر خود را با لباس‌ نيروهاي نظامي و انتظامي وارد ايران كند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates