21.11.2007

قضای حاجت مصاحبه چاوز را نیمه تمام گذاشت

عصرایران: به گفته مقامات ونزوئلايي، ميانگين حضور چاوز در تلويزيون اين كشور 40 ساعت در هفته است. وي در طول سخنراني خود تماما قهوه مي نوشد.
عصر ايران – رئيس جمهوري ونزوئلا در اجلاس اخير كشورهاي صادركننده نفت (اوپك) در عربستان در حالي كه در جمع خبرنگاران به دام افتاده بود با استفاده از بهانه اي از دست آنها گريخت.

به گزارش عصر ايران (asriran.com)، خبرگزاري رويترز نوشت: “مثانه” هوگو چاوز در زمان پاسخگويي به سئوالان امانش را بريد و و بهانه اي براي گريز از دست خبرنگاران به دستش داد.

بر اساس اين گزارش در شرايطي كه پادشاه اسپانيا هرگز نتوانست رييس جمهور ونزوئلا را از صحبت كردن در مورد نظام سلطنتي كشورش باز دارد اما “مثانه” چاوز اين كار را به خوبي انجام داد و وي در حالي كه به قضاي حاجت نياز پيدا كرده بود، به خبرنگاران گفت: “بايد بروم، نياز به توالت دارم” و به اين وسيله از دست خبرنگاران نجات پيدا كرد.

خوان كارلوس پادشاه اسپانيا حدود يك ماه پيش طي اجلاسي در شيلي به چاوز گفته بود: “خفه شو” و با اين كار امكان سرمايه گذاري كشورش در ونزوئلا كه يكي از اصلی ترين توليدكنندگان نفت است را به خطر انداخته بود.

چاوز در اين اجلاس “خوزه ماريو ازنار”، نخست وزير سابق اسپانيا را فاشيست ناميد و قسم خورد كه براي تخريب چهره سلطنتي اسپانيا ساعت ها سخن خواهد گفت.

به گفته مقامات ونزوئلايي، ميانگين حضور چاوز در تلويزيون اين كشور 40 ساعت در هفته است. وي در طول سخنراني خود تماما قهوه مي نوشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates