21.11.2007

احمدي‌ن‍‍ژاد و كامنت‌هاي بينندگان سايتش

خُسن آقا: آقا دروغ می‌گوید، من خودم همین دیروز رفتم توی وبلاگش و تنها یک جمله برایش نوشتم که یقینا قابل انتشار نبود! جمله مربوطه این بود: “حیف یونجه که بزارن جلو تو”
بازتاب: محمود احمدي نژاد” رييس جمهوري ايران در آخرين ساعات روز دوشنبه ‪ ۲۸‬آبان، مطلبي را با عنوان “خواندن يا نوشتن، مساله اين است ” در وبلاگ شخصي خود نوشت.

احمدي نژاد نوشت: از آخرين فرصت نگارش من در اين وبلاگ چند ماهي مي‌گذرد. اما اين به آن معنا نيست كه از تعهد ‪ ۱۵‬دقيقه‌اي خود در هفته كوتاهي كرده باشم و وقتي كه در عمل صرف شده است به مراتب بيشتر از زمان معهود بوده است.

وي در يادداشت خود با اشاره به استقبال خوانندگان، آن را بسيار بيشتر از حد انتظار توصيف كرد و افزود: بايد تصميم مي‌گرفتم كه وقت محدود خود را صرف نوشتن مطالب جديد كنم، يا به احترام كساني كه سخاوتمندانه من را شريك افكار و انديشه‌هاي خود كرده بودند، به مطالعه انبوه پيام‌هاي واصله بپردازم.

رييس جمهور خطاب به خوانندگان اين وبلاگ تصريح كرده است : همانطور كه مي دانيد هدف من از ايجاداين پايگاه، برقراري ارتباطي بي‌واسطه و دو سويه با مخاطبان بود،ازاين رو به‌رغم تذكرات فراواني كه از جانب خوانندگان براي به روز رساني سريعتر دريافت مي‌كردم، ترجيح دادم گزينه دوم را انتخاب كنم و كمتر بنويسم و بيشتر بخوانم و اجازه ندهم اين بستر ارتباطي نيز تبديل به رسانه‌اي يكجانبه شود.

وي با اشاره به اين كه پيام‌هاي بلندتر نيز توسط تعدادي از دانشجويان امينم خلاصه شدند و در قالب گزارشهاي آماري به اطلاع من رسيدند، نوشته: مجموعه پيام‌ها نيز مورد تحليل و بررسي قرار گرفته‌اند كه نتايج جالب توجه آن را اگر عمري بود در آينده در همين جا منتشر خواهم كرد.

رييس جمهور در بخش ديگري از نوشته خود در وبلاگ شخصي‌اش افزوده است : خوشبختانه در مجموع وضعيت بررسي پيام‌ها به نقطه‌اي رسيده است كه بتوانم دوباره نوشتن را از سر بگيرم و از شرمندگي كساني كه مدت هاست منتظر نوشته هاي جديد مانده‌اند خارج شوم.

احمدي نژاد در پايان از مخاطبين خود خواسته است كه در صورتي كه قصد مكاتبه با وي را از طريق اين وبلاگ را دارند، پيام‌هاي خود را حتي المقدور مختصر بنويسند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates