28.11.2007

شکست بزرگ دولت در حوزه قضا: موسویان از اتهام تبرئه شد

خسن آقا: اين حرامزاده موسويان سمبل حيله گري در جمهوري اسلامي است. اوايل انقلاب ريشي به اندازه يك كيلو داشت به مرور زمان ريش را كوتاه كرد حالا كم كم ريش مپازك را زده. چهره او مرا ياد شيطان مي اندازد
فرارو:
با اعلام رسمی خبر تبرئه حسین موسویان، از اتهام جاسوسی که صبح امروز توسط سخنگوي قوه‌قضائيه در جمع خبرنگاران اعلام شد، تلاش دولت برای اثبات اتهام جاسوسی معاون مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بی‌نتیجه ماند.

علیرضا جمشیدی امروز سه‌شنبه در كنفرانس خبري با رسانه‌ها ضمن اعلام خبر تبرئه حسين موسويان از اتهامات وارده گفت: براي آقاي موسويان سه اتهام جاسوسي، نگهداري اسناد محرمانه و تبليغ عليه نظام مطرح بود كه در دو مورد اول بي‌گناه شناخته شد و قاضي پس از تحقيقات در خصوص اتهامات تبليغ عليه نظام گناهكار دانسته كه بايستي اين اتهام در مرحله دادسرا به تاييد دادستان برسد و براي رسيدگي در دادگاه كيفرخواست صادر شود.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر، دولت تلاش زیادی برای اعمال نظر در رأی دادگاه موسویان انجام داده بود. رئیس‌جمهور در دانشگاه علم و صنعت از افرادی نام برده بود که برای تبرئه یک جاسوس هسته‌ای اعمال فشار می‌کنند و در همین حال وزیر اطلاعات نیز در گفتگو با خبرنگاران از احراز اتهام جاسوسی موسویان سخن گفته‌بود.
از سوی دیگر به گزارش خبرگزاري فارس، غلامحسين الهام صبح امروز در نشست هفتگي با خبرنگاران در واکنش نسبت به موضع کارشناسی قوه ی قضاییه ا اظهار داشت: اميدواريم با تشكيل دادگاهي علني موسویان نگراني افكار عمومي برطرف و برخي از سؤالات پاسخ داده شود، چرا كه با دادگاه علني هيچ اتهامي به هيچ دستگاهي نخواهد چسبيد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates