27.12.2007

برنامه خاتمي در بم غيرقانوني مي‌شود؟

بازتاب: روز گذشته، برخي پلاكاردهاي اطلاع‌رساني اين برنامه در شهر بم، كنده شده و امروز در بم شنيده مي‌شود شوراي تأمين با برگزاري اين برنامه مخالفت كرده است.خاتمی حدود ساعت 11 وارد بم شد و با شعار «صل علی محمد» مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت. همراهان خاتمی بر برگزاری برنامه دیدار با مردم اصرار دارند.

شنيده‌هاي خبرنگار «تابناك» كه در بم حضور دارد، از جلسه شوراي تأمين بم و تصميم اين شورا براي ارايه ندادن مجوز به اجراي برنامه خاتمي در بم حكايت دارد.

بنا بر اين گزارش، قرار بود خاتمي بر اساس برنامه قبلي، امروز هم‌زمان با چهارمين سالگرد زلزله بم، وارد اين شهر شده و در مسجد رسول(ص) اين شهر با مردم ديدار و براي آنان سخنراني كند.

حضور خاتمي در ميان مردم شهر زلزله زده بم؛ هشتم دي ماه 1382

با اين حال، روز گذشته، برخي پلاكاردهاي اطلاع‌رساني اين برنامه در شهر بم، كنده شده و امروز در بم شنيده مي‌شود شوراي تأمين با برگزاري اين برنامه مخالفت كرده است.

اين در حالي است كه هم‌اكنون خاتمي در راه كرمان ـ بم بوده و قرار است پس از فاتحه‌خواني در گلزار شهدا و مزار قربانيان زلزله دلخراش بم، بعدازظهر امروز براي مردم سخنراني كند.

گفته مي‌شود، فرماندار بم نيز شهر را ترك كرده است.

بر اساس آخرین خبر، خاتمی حدود ساعت 11 وارد بم شد و با شعار «صل علی محمد» مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت. همراهان خاتمی بر برگزاری برنامه دیدار با مردم اصرار دارند.وی در بدو ورود به شهر بم با توجه به فرارسیدن وقت نماز با حضور در مسجد امام خمینی(ره) این شهر نماز ظهر و عصر خود را به امامت حجت الاسلام طاحونی امام جمعه بم اقامه نمود.

گفتنی است بر اساس برنامه ، ساعت 14:30 امروز سید محمد خاتمی در مسجد جامع صاحب الزمان شهر بم سخنرانی خواهد کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates