27.12.2007

اتهام دوباره دادستان آميا به ايران

بازتاب: آلبرتو نيسمان كه با دوريت بينيش رئيس دادگاه عالي قضايي اسرائيل ملاقات كرد گزارشي از حضور در نشست اخير اينترپل در مراكش و ارائه درخواست براي دستگيري چند مقام ايراني در رابطه با حادثه آميا را تسليم وي نمود.

آلبرتو نيسمان دادستان آرژانتيني پرونده آميا بار ديگر ايران را عامل انفجار سال 1994 در مقر انجمن اسرائيلي آرژانتين در بوينس آيرس دانست.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه كلارين آرژانتين، آلبرتو نيسمان كه به فلسطين اشغالي سفر كرده است، روز گذشته مجدداً ايران را به دست داشتن در انفجار سال 1992 عليه سفارت اسرائيل در آرژانتين متهم كرد.
دادستان آرژانتيني مدعي شد؛ ايران دستور اين حملات را صادر كرد چرا كه كارلوس منم رئيس جمهور وقت آرژانتين قراردادهاي هسته‌اي با اين كشور را ملغي نمود.
آلبرتو نيسمان كه با دوريت بينيش رئيس دادگاه عالي قضايي اسرائيل ملاقات كرد گزارشي از حضور در نشست اخير اينترپل در مراكش و ارائه درخواست براي دستگيري چند مقام ايراني در رابطه با حادثه آميا را تسليم وي نمود.

داستان آرژانتيني كه از سال گذشته در پي وارد كردن اتهام به ايران در بين اسرائيلي ها شناخته شد با چند تن ديگر از مسئولان رژيم صهيونيستي نيز ديدار و گفتگو كرده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates