27.12.2007

اهانت کننده به قرآن، سیاستمدار سال هلند شد!

عصرایران: ویلدرز که عضو حزب آزادی (PVV) است ممنوعیت مهاجرت مسلمانان به هلند و منع ساخت مسجد در این کشور را خواستار شده است.
عصر ایران- یک نماینده پارلمان هلند که به مواضع ضد اسلامی و قرآنی معروف است در نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه دولتی NOS این کشور به عنوان “سیاستمدار سال هلند” برگزیده شد!

به گزارش عصر ایران (asriran.com) پایگاه اینترنتی شبکه msnbc با بیان این مطلب نوشت: “گیرت ویلدرز با ترکیب آرای مردمی و مطبوعات به عنوان سیاستمدار سال هلند برگزیده شده است.”

آخرین پروژه ویلدرز، ساخت فیلمی کوتاه درباره کتاب قرآن است که انتظار می رود ماه آینده به نمایش درآید.

در این فیلم موهن ویلدرز بخش هایی از قرآن را که به گمان وی تحریک کننده “افراد بد برای انجام اقدامات بد” است به تصویر کشیده است.

وی در این خصوص گفته است: “با ساخت این فیلم تلاش می کنم نه تنها در کلام بلکه تصاویری را که در نظرم است نشان دهم.”

این در حالی است که وزیران دادگستری و کشور هلند پیشتر از اقدام ویلدرز در ساخت این فیلم ضدقرآنی انتقاد کردند و در عین حال گفتند: “به دلیل وجود آزادی بیان (!) قادر به جلوگیری از ساخت این فیلم نیستند.”

ویلدرز همچنین هجوم مهاجران مسلمان به هلند را به یک «سونامی اسلامی» تشبیه کرده و گفته بود: هلند اکنون بر اثر هجوم مسلمانان به یک باتلاق تبدیل شده است!

از سوی دیگر وی در اظهارنظری گستاخانه کتاب آسمانی قرآن را با کتاب “نبرد من” اثر هیتلر مقایسه کرده و خواهان ممنوعیت نشر آن در کشورش شده است.

ویلدرز که عضو حزب آزادی (PVV) است ممنوعیت مهاجرت مسلمانان به هلند و منع ساخت مسجد در این کشور را نیز خواستار شده است.

در حال حاضر یک میلیون نفر از جمعیت 16 میلیونی هلند را مهاجران مسلمان تشکیل می دهند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates