29.12.2007

گشت های ویژه مقابله با زباله دزدها

خُسن آقا: این آقایانهنوز بعد از 28 سال درک نکرده اند که با گشت و مامور و بیگر و ببند دردهای جامعه دوا نمی شود، بجای درمان دردهای جامعه اینها تنها بلدند عضو بیمار را از بدن قطع کنند.
عصرایران: در حال آموزش این گشت های ویژه به عنوان نایب قضایی هستیم تا در آینده پس از ساماندهی وضعیت پسماندهای ساختمانی، بر خورد با زباله دزدها و در کل نظارت و کنترل مدیریت پسماند را در شهر تهران انجام دهند.
مدیرعامل سازمان بازیافت شهرداری تهران از برخورد گشت های ویژه این سازمان با حمل کنندگان متخلف نخاله های ساختمانی و زباله دزدها خبر داد.
مهندس پورسخا در گفتگو با مهر خاطرنشان کرد : 40 دستگاه خودرو در قالب گشتهای ویژه در بزرگراه ها و مبادی ورودی و خروجی شهر تهران تردد خودروهای حمل کننده نخاله های ساختمانی را کنترل می کنند تا ضمن حمل مناسب به مناطق در نظر گرفته شده، دفع آنها نیز مناسب انجام شود.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت های ساخت و ساز در شهر تهران افزود: در حال حاضر 5000 خودروی سنگین و نیمه سنگین عملیات جمع آوری و حمل نخاله ها و پسماندهای ساختمانی را در شهر تهران به صورت شخصی انجام می دهند که در صورت نبود نظارت قوی و م‍ؤثر مشکلات زیادی را در شهر تهران ایجاد خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان بازیافت شهرداری تهران در خصوص برخورد گشت های ویژه با زباله دزدها تصریح کرد: در حال آموزش این گشت های ویژه به عنوان نایب قضایی هستیم تا در آینده پس از ساماندهی وضعیت پسماندهای ساختمانی، بر خورد با زباله دزدها و در کل نظارت و کنترل مدیریت پسماند را در شهر تهران انجام دهند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates