30.12.2007

اسرار پزشکی نماز شب منتشر شد

خُسن آقا: باور بفرماید به جان سید علی چلاق قسم، بنده هم از پارسال که نماز شب می‌خوانم بواسیرم بهبود پیدا کرده!!
خبرگزاری کتاب ایران: کتاب «اسرار پزشکی نماز شب» تألیف «محمود غفاری» توسط انتشارات شهاب‌الدین برای چهارمین بار تجدید چاپ شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «اسرار پزشکی نماز شب» جهت اثبات هم‌سویی علم و دین به رشته تحرير درآمده‌ و مي‌كوشد برخی از اسرار علمی و پزشکی عبادت «نماز شب» را بازگو كند.

در کتاب «اسرار پزشكي نماز شب» سعی شده با استفاده از آن چه علم پزشکی امروزه به آن دست یافته، دلایلی علمی و طبی برای فواید نماز شب، که در روایات ذکر شده، آورده شود.

این کتاب با دو بخش کلی با عناوین: «نماز شب در آیات و روایات» و «تحقیقات علمی و پزشکی در رابطه با نماز شب» تنظيم شده‌است.

از موضوعات این اثر می‌توان به؛ احادیثی در طولانی شدن عمر، نجات از عذاب دنیا، مقدمات نماز شب، علل بی‌خوابی، پیشگیری از سرطان، نقش غسل و وضو در جلوگیری از بیماری‌های اپیدمیک، درمان افسردگی فصلی و فلسفه پزشکی وضو، اشاره کرد.

اسرار عبادت، دائرةالمعارف پزشکی، الصراط‌المستقیم، طب‌الامام‌الرضا(ع)، تفسیر نورالثقلین، بحارالانوار، نهج‌الفصاحه، الکافی، علل‌الشرایع، میزان‌الحکمت، فرهنگ پزشکی فارسی – انگلیسی، المعتبر، مستدرک وسائل‌الشیعه، الطب‌النبوی و چهل نکته پزشکی درباره نماز، از کتب مورد استناد مؤلف در تدوین این اثر هستند.

کتاب «اسرار پزشکی نماز شب» را انتشارات شهاب‌الدین در 160 صفحه، شمارگان 5000 نسخه و بهای 13000 ريال روانه بازار کتاب کرده‌است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates