30.01.2008

خاتمي: كسي حق ندارد جلوي ما را بگيرد

دسترنج: كسي حق ندارد جلوي ما را بگيرد، ما دلمان مي‌خواهد در عرصه باشيم و جريان‌هاي موجود هم با تمام توان به عرصه مي‌آيند.

رييس جمهور سابق كشورمان، با دعوت اصلاح طلبان به صبر تا زمان مشخص شدن نتيجه بررسي شكايت‌ها، هرگونه اظهارنظر پيرامون تحريم انتخابات يا شركت نكردن در آن را در مرحله فعلي رد كرد.
خاتمي در پايان همايش مسولان دفاتر استاني ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در سخناني كوتاه اظهار داشت: ما در اينجا حاضر شديم تا نقطه نظرات دوستان شهرستان‌‌ها را بشنويم.
وي با بيان اينكه در اين مرحله بايد صبر كرد، افزود: بارها گفته‌ايم كه بناي ما اين بوده كه در انتخابات حضور پيدا كنيم، ما اين نظام را از آن خود مي‌دانيم و بچه‌هاي همين نظام هستيم و البته ديدگاه و سلايق خاص خود را داريم كه به صلاح جامعه است.
وي با تاكيد براينكه با استفاده از ابزارهايي كه قانون اساسي در اختيار ما گذاشته سلايق خود را به جامعه عرضه مي‌كنيم، گفت: كسي هم حق ندارد جلوي ما را بگيرد ما دلمان مي‌خواهد در عرصه باشيم و جريان‌هاي موجود هم با تمام توان به عرصه مي‌آيند، اما حضوري كه هيچ نامزدي نداشته باشيم معنا ندارد.
وي همچنين اطمينان نسبي براي حضور اصلاح طلبان در انتخابات را مورد تاكيد قرار داد و با يادآوري اينكه صلاحيت بسياري از ردصلاحيت شدگان بايد بازگردانده شود، گفت: آنچه در هيات‌هاي اجرايي اتفاق افتاده يك فاجعه است و نمي‌دانيم چه كساني اين كار را انجام داده‌اند، زيرا بسياري از ردصلاحيت شدگان مورد تاييد اين نظام و ملتند و با معيارهاي انقلابي و اسلامي منطبق هستند.
خاتمي روند ردصلاحيت‌ها را خطرناك توصيف كرد و افزود: شخصيت‌هاي بالاي نظام بايد حساسيت داشته باشند تا تغيير اساسي در شرايط ايجاد شود.
رييس جمهور سابق كشورمان تاكيد كرد: براي اينكه بدانيم چه كار بايد بكنيم به نظر من بايد منتظر ماند تا ببينيم چه دردست داريم و تمام جوانب كار را براي تصميم‌گيري در نظر بگيريم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates