30.01.2008

معناي اعتقاد به نظام جمهوري اسلامي چيست؟

بازتاب: وي پس از آن‌كه متوجه شده فرزند آينده‌اش پسر خواهد بود، براي آن‌كه فرزندش به آساني به افتخار دريافت «گرين‌كارت» آمريكا نايل شود، اين سفر را فراهم كرده تا زايمان همسرش در آمريكا انجام شود و انشاءالله فرزند به دنيا آمده بدون دغدغه درباره آينده ايران، از زندگي در آمريكا بهره‌مند شود.
كد خبر: ۵۷۷۰ تاريخ انتشار: ۱۲:۰۶ – ۱۰ بهمن ۱۳۸۶ تعداد بازديد: ۹۸۶۶

در حالي كه برخي از نيروهاي داراي سوابق انقلابي و خدمت به مردم، به استناد به بند «عدم اعتقاد و التزام به نظام مقدس جمهوري اسلامي» در هيأت‌‌هاي اجرايي ردصلاحيت شده‌اند، برخي اخبار متفاوت اين پرسش را پديد آورده كه معناي اعتقاد و التزام عملي به جمهوري اسلامي چيست؟

به گزارش خبرنگار «تابناك»، كانديداي يكي از شهرهاي شمال غرب كشور كه پيشتر ديپلمات جمهوري اسلامي در آمريكا بوده، چندي پيش، در آستانه تولد فرزندش به آمريكا رفته است.

گفته مي‌شود وي پس از آن‌كه متوجه شده فرزند آينده‌اش پسر خواهد بود، براي آن‌كه فرزندش به آساني به افتخار دريافت «گرين‌كارت» آمريكا نايل شود، اين سفر را فراهم كرده تا زايمان همسرش در آمريكا انجام شود و انشاءالله فرزند به دنيا آمده بدون دغدغه درباره آينده ايران، از زندگي در آمريكا بهره‌مند شود.

تازه‌ترين اخبار حاكي از آن است كه صلاحيت اين كانديداي ارزشي پس از تأييد از سوي هيأت‌‌هاي اجرايي، شب گذشته در هيأت‌ نظارت استان هم تأييد شده است.
اكنون پرسش اينجاست كه معناي واقعي اعتقاد و التزام به جمهوري اسلامي چيست و چه مواردي آن را زير سؤال مي‌برد؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates