30.01.2008

آغاز گریه های انتخاباتی برای مجلس هشتم

عصرایران: هر شب تعداد زيادي از طرفداران اين داوطلب مجدد نمايندگی به دفتر وي رفت و آمد كرده و با گريه همدردي خود را با اين نماينده ابراز مي دارند.
عصر ایران – گریه و زاری یک نماینده زن مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز توجه همگان را به خود جلب کرد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com)، در حالی که محمد حسین موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور و رئیس بازرسی انتخابات دقایقی با این نماینده مشغول صحبت بود، به یکباره صدای گریه وی بلند شد به گونه ای که بسیاری از حاضران و نمایندگان پیگیر بودند که علت گریه این نماینده چه بوده است؟

گفتنی است این نماینده زن مجلس در انتخابات مجلس هشتم از سوی هیات های اجرایی رد صلاحیت شده و گفته می شود موضوع گفتگو با موسی پور نیز علت رد صلاحیت بوده وی است و این نماینده پس از آن به ناگاه شروع به گریه کرد که علت رد صلاحیتش به وی اعلام شد.

این درحالی است که چند روز قبل نیز خبر رسید: یکی از نمایندگان زن مجلس هفتم این بار به خاطر حذف شدن از لیست اصولگرایان در دفتر ابوترابی حاضر شده و با گریه خواستار قرار گرفتن نامش در لیست جبهه متحد شده است.

اما گریه دیگر انتخاباتی مربوط به طرفداران يكي از نمايندگان مجلس هفتم است که از داوطلبان رد صلاحيت شده محسوب می شود.

یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار عصر ايران اظهار داشت: عده اي از طرفداران اين نماينده رد صلاحيت شده با تجمع در دفتر وي در شهرستان حوزه انتخابيه اش اقدام به گريه و زاري مي كنند.

وی افزود: هر شب تعداد زيادي از طرفداران اين داوطلب مجدد نمايندگی به دفتر وي رفت و آمد كرده و با گريه همدردي خود را با اين نماينده ابراز مي دارند.

به گفته وي اين نماينده مجلس هفتم كه براي انتخابات مجلس هشتم از سوي هيات هاي اجرايي رد صلاحيت شده در حوزه انتخابيه خود به دليل اقدامات اقتصادي از جمله دريافت وام برای مردم مورد توجه عمومی قرار دارد هر چند که بسیاری از مردم منطقه درباره منابع مالی فعالیت ها و کمک های اقتصادی وی تردیدهای جدی دارند.

طرفداران حوزه انتخابيه اين داوطلب رد صلاحيت شده و نماينده مجلس هفتم به دنبال آن هستند كه با ارسال نامه اي به هيات نظارت خواستار تجديد نظر در بررسي صلاحيت وي شوند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates