26.02.2008

بده و بستان های پشت پرده: در ديدار انتخاباتي كروبي و رهبر انقلاب چه گذشت؟

بازتاب: كروبي شب گذشته در گفت‌وگو با شبكه دوم سيما گفت: شوراي نگهبان با اغماض به اين قضيه نگاه كند و از برخي مسائل گذشت كند. ممكن است برخي حرفي هم زده باشند، اما بايد عملكردهاي آنان را مدنظر قرار داد.
كد خبر: ۷۰۹۵ تاريخ انتشار: ۱۵:۰۸ – ۰۷ اسفند ۱۳۸۶ تعداد بازديد: ۳۳۲۴

مهدي كروبي در ادامه رايزني‌ها و فعاليت‌هاي انتخاباتي خود براي تأييد صلاحيت تعداد بيشتري از افراد ثبت‌نام كرده و تأييدنشده، روز يكشنبه با رهبر انقلاب ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، در اين ديدار، كروبي خواستار تأييد صلاحيت افراد بيشتري به ويژه افراد با سابقه خدمت به انقلاب و نظام شده است.

بنا بر اين گزارش، كروبي اين ديدار را موفقيت‌آميز و اميدواركننده خوانده كه در فضايي صميمانه انجام شده است.
با وجود آن‌كه شوراي نگهبان در آخرين مقطع تأييد صلاحيت كانديداهاست، به گفته منابع نزديك به حزب اعتماد ملي، كروبي اكنون به ادامه رايزني‌ها و فعاليت براي تأييد صلاحيت بيشتر خوشبين است و به آن ادامه خواهد داد.

اين در حالي است كه كروبي شب گذشته در گفت‌وگو با شبكه دوم سيما گفت: شوراي نگهبان با اغماض به اين قضيه نگاه كند و از برخي مسائل گذشت كند. ممكن است برخي حرفي هم زده باشند، اما بايد عملكردهاي آنان را مدنظر قرار داد.

لازم به ذكر است، با وجود آن‌كه حزب كروبي براي تمام حوزه‌هاي انتخابيه 290گانه نامزد در نظر گرفته بود، بر پايه آخرين اظهارنظر سخنگوي آن، اين حزب صرفا در 160 حوزه نامزد تأييد شده دارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates