27.02.2008

سفر بی سر و صدای هوشنگ امیر احمدی به ایران

فرارو: هوشنگ امیر احمدی از چهره های سرشناس مقیم امریکا که مشهور به تلاش برای برقراری روابط تهران و واشنگتن است وارد ایران شده است.

به گزارش خبرنگار فرارو ، امیر احمدی ده روز پیش با دستور مساعد رییس جمهور ، پس از دریافت گذرنامه ی جدید ایرانی وارد کشور شده و قرار است با برخی مقامات کشور ملاقات کند.

وی طی سال های پس از انقلاب اسلامی ، همواره از سوی محافل سیاسی و رسانه ای اصول گرا ، متهم بوده است که یک عنصر امریکایی است و در جرگه ی براندازان نظام قرار دارد.

در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و در جریان پرونده ی موسوم به نظر سنجی که به بازداشت عباس عبدی و حسین قاضیان انجامید، اتهام یکی از متهمان پرونده ، ارتباط با هوشنگ امیر احمدی بود.
امیر احمدی پیش از پیروزی انقلاب برای انجام تحصیلات به امریکا رفت و همانجا اقامت گزید.وی همواره کوشیده است خود را بهترین و توانا ترین فرد برای رفع موانع برقراری روابط ایران و امریکا معرفی کند.

به گزارش فرارو ، آگاهان بر این عقیده اند که سفر هماهنگ شده ی امیر احمدی به ایران ، در راستای تلاش برای ایجاد شرایط برگزاری مذاکرات تهران و واشنگتن و ذوب کردن یخ های روابط دو کشوری است که خصومت آن ها با یکدیگر ، مشکلات منطقه ای و بین المللی زیادی برای هر دو ایجاد کرده است.

گفته می شود همواره کشورهای عربی خلیج فارس و اسراییل ، از مخالفان سرسخت برقراری روابط ایران و امریکا بوده و کوشیده اند هرگونه تلاش در این خصوص را خنثی سازند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates