28.02.2008

احمدی نژاد: قدرت اول جهان ایران است، کاروان در ایران به منزل آخر نزدیک می شود

آفتاب: احمدی نژاد با اشاره به بازی ها و بهانه های هسته ای از سوی مخالفان خاطرنشان کرد: همه فهمیده اند موضوع هسته ای ایران تمام شده اما جرات بیان آن را ندارد اما اگر این مسئله عنوان کنند همه متوجه می شوند قدرت اول جهان ایران است.

آفتاب: محمود احمدی نژاد ظهر امروز مقارن با روز اربعین حسینی در مراسم پایانی هشتمین کنگره سرداران و 4 هزار شهید منطقه 17 تهران با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: خدا را شاکرم که در مراسم تجلیل و بزرگداشت پیروان خط حسینی در منطقه 17 که در دفاع از آرمان حسینی پیشتاز و پیشگام است، حاضر شده ام.

احمدی نژاد با بیان اینکه پیامبران ، کاروان سالاران کاروان هدایت بشر هستند و یکی پس از دیگری ماموریت داشتند تا انسان را به قله کمال هدایت کنند تصریح کرد : البته در طول تاریخ فاسدان و زیاده طلبان که عدالت به کامشان تلخ است یکپارچه در مقابل این کاروان هدایت ایستاده اند.

وی با بیان اینکه پرچم هدایت به دست سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) است، عاشورا را خلاصه تاریخ بشر خواند و گفت: همه حقیقت عالم و پیام پیامبران الهی در پیام عاشورا خلاصه شده است. عاشورا درس زندگی انسانها از ازل تا ابد است و پس از عاشورا هم این کاروان ادامه دارد. صحنه ها می گذرد و امروز تجلی کاروان عدالت طلبی ایران عزیز است.

احمدی نژاد تاکید کرد: امروز مسئولیت حمایت از راه انبیا، تدوین و ترویج خداپرستی و عدالت طلبی بر عهده ملت بزرگ ایران است. این کاروان یک روز در دوران انقلاب و یک روز در دفاع مقدس خود را نشان داد و امروز این کاروان در ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های زور گو و پیروان طاغوت تاریخ خود را نشان داده است.

احمدی نژاد تاکید کرد همه توان طاغوت این است که نام امام وهدایتگر از روزگار محو شود. می دانند اگر حاکمیت اسلام ناب محمدی برپا شود دیگر جایی برای این جنایتکاران جهان و چپاول ثروت ملتها باقی نمی ماند.

احمدی نژاد با بیان اینکه در طول تاریخ در مقابل این کاروان ایستاده اند و امروز هم ایستاده اند تصریح کرد: مگر جرم ملت ما چه بود . مگر حرف شهیدان و جانبازان و آزادگان چه بود؟ در کجای تاریخ ، ملت ایران به کسی تجاوز کرد و یا در جایی اضافه بر حق خود خواست اما می بینید که 29 سال است همه فاسدان و بدخواهان عالم در یک صف مقابل ایران ایستاده اند.

وی ادامه داد: امروز نام ایران تداعی کننده راه انبیا و دعوت انبیا و همچنین خداپرسی و عدالت و پاکی ، مشت محکمی که توسط ملت ایران بر دندانهای قدرت مندان کوبیده می شود آنها را سر جای خود می نشاند.

احمدی نژاد افزود: علت دشمنی آنان با ملت ایران این است که این ملت با کاروان الهی پیوند خورده و متعهد به پاکی، عدالت ، صلح و برادری است.

احمدی نژاد گفت: ملت ایران نشان داده در این میدان ، مرد و مردانه ایستاده و تا محو ظلم از جهان لحظه ای کوتاهی نخواهد کرد

وی ادامه داد: برداشت و فهم من از اتفاقات و مسائل روز جهان این است که کاروان در ایران به منزل آخر نزدیک می شود و این بشارت را به شما می دهم که خون شهیدان شما که دنباله خونهای پاک کربلا است امروز در دنیا غوغایی به پا کرده و دنیا در آستانه یک تغییر و تحول بزرگ است. شما نمی دانید با دلهای ملت ها چه کردیده اید؟

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یک روز به این کشور لشکرکشی کردند تا پایان انقلاب را در این سرزمین خفه کنند و اجازه ندهند تا پیام انقلاب در عرصه جهان صادر شود اما امام فرمودند پیام انقلاب صادر شده و امروز بنده پیام انقلاب شما را از زبان مردم آمریکای جنوبی، آفریقا و حتی خود آمریکا می شنوم.

احمدی نژاد به موضوع هسته ای ایران و مخالفت های غرب اشاره و تصریح کرد: آنان تصور می کنند می توانند با بازی های سیاسی جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند اما در این چند سال نیز همه دنیا می دانستند که آنها دروغ می گویند و مسئله هسته ای بهانه ای بیش نیست. آنها مخالف عزت و پیام ایران هستند.

وی ادامه داد: احمدی نژاد با تاكید به اینكه”امروز همه‌دشمنان فهمیده‌اند كه در مقابل ملت ایران هیچ هستند”،خاطرنشان كرد: بعضی از آدم‌ها كه جنسشان از جنس همان دشمنان است ، سعی می‌كنند حرف‌های آنها را در داخل ترجمه‌و خط آنها را پیاده كنند و دشمن را بزرگ و ملت ایران را كوچك جلوه دهند.

رییس جمهورتصریح كرد: این آدم‌ها هر جا دشمن اقرار می‌كند كه اشتباه كرده است ، می‌گویند نخیر حتما یك نقشه‌ای است،محال است كه دشمن‌اشتباه كند.

کسانی که دشمنان بشریت را جای خدا نشاندند فهمیدند که امروز ایران قدرت اول جهان است.

احمدی نژاد با طرح این سئوال که دیگر کدام قدرت جرات می کند، ملت ایران را تهدید کند، افزود: ملت ایران هر قدرتی را منانع حرکت این ملت شود با مشت محکم سر جای خود می نشاند.

احمدی نژاد خطاب به حاضران و این کنگره یادآور شد: از ایستادگی و ایمان و همچنین تبعیت شما از رهبری حق یک قدرت صالح در دنیا ایجاد شده است.

وی در ادامه مجددا به بازی ها و بهانه های هسته ای از سوی مخالفان خاطرنشان کرد: همه فهمیده اند موضوع هسته ای ایران تمام شده اما جرات بیان آن را ندارد اما اگر این مسئله عنوان کنند همه متوجه می شوند قدرت اول جهان ایران است.

وی ادامه داد: امروز شهیدان زنده اند و در همه عرصه ها نقش آفرینی می کنند و ما دست یاری شهیدان را می بینیم.

احمدی نژاد با بیان اینكه حركت امروز ملت ایران ادامه حركت انبیا در تاریخ است،گفت: ملت ایران تا محو ظلم و فتنه از جهان لحظه‌ای كوتاهی نخواهد كرد.

احمدی نژاد همچنین در ادامه سخنانش در كنگره شهدای منطقه ‪ ۱۷‬تهران تاكید كرد: امروز برخی از شنیدن اسم امام ناراحت می‌شوند ، داستان درست می‌كنند ، خرافه‌بافی می‌كنند تا اجازه ندهند كسی اسم امام را بیاورد. اینها با خرافه مخالف نیستند بلكه با امام مخالف هستند.

احمدی نژاد افزود: امروز دشمنان جلوتر از ما و به‌گونه‌ای حركت می‌كنند كه در دنیا یادی از كاروانسالار ، نام امام و پرچمدار هدایت‌گر، از روزگار محو شود.

وی خاطرنشان كرد:تا پرچم هست، پرچمدار نیز هست و تا راه هست پیروان هستندو تا پیروان هستند، آب خوش از گلوی طاغوتیان فرو نخواهد رفت.

احمدی نژاد افزود: بد دلان، فاسدان ، سلطه‌طلبان، زورگویان و كسانی كه برای انسانها ارزشی قایل نیستند، از اسم امام زمان (عج) وحشت دارند.

احمدی نژاد افزود: عده‌ای از آنها جاهل هستند و مستقیما با نام امام، پیامبر، پاكی و دینداری مقابله می‌كنند و اینها زود محو می‌شوند اما در طول تاریخ آنچه كه آسیب زد و حركت را كند كرد و یا مانع شد و ذهن‌ها را منحرف كرد، عبارت بود از دورویان كه به ظاهر، پرچمدار و دیندار بودند اما در دلشان هیچ عشقی به پرچمدار نبود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates