24.03.2008

فرار مهندس کامپیوتر مرکز مدیریت حوزه علمیه قم

پیک ایران: گزارش دريافتی (اين خبر از سوی منبع ديگری تائيد نشده است): مهندس کامپیوتر مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به دلیل اختلاف مالی با معاونت آموزش فرار کرده است و تمام اطلاعات آموزشی طلاب را برده است به طوری که هم اکنون واحد ارزیابی حوزه علمیه قم با حدود صد هزار طلبه تعطیل است . مبلغ قرارداد 20 میلیون تومان می باشد .
جالب اینکه حوزه علمیه قم با حدود صد هزار طلبه دادرای واحد پشتیبانی نیست و کل واحد توسط یک نفر مهندس اداره می شود که با فرار نامبرده تمام اطلاعات طلاب لو رفته است .
ماشاء الله به این مدیریت
چگونه افرادی که اداعی اداره یک جامعه با آمدن احمدی نژاد دنیا را می کنند نمی توانند تشکیلات سازمانی خودشان را اداره کنند .
توضيح پيک ايران : متاسفانه به دليل ممانعت از جريان آزاد خبر رسانی بسياری از سايتها و روزنامه ها مجبور به استفاده از خبرهائی ميشوند که منابع انها موثق نيستند و تحقيق در مورد درستی شان نيز حداقل از خارج ساده نيست. تجربه ما ثابت کرده که درستی اکثر اين نوع خبرها بعد از مدتی اثبات شده است. آخرين نمونه اين خبرها بودن سردار زارعی با 6 زن بود. ما هميشه در ابتدای خبرهای دريافتی خود که از سوی منبع ديگری تائيد نشده اند عبارت “گزارش دريافتی” را مياوريم تا خواننده در جريان ميزان درستی خبر فرار گيرد. در مورد خبر فوق ما هنوز از درستی و يا يا نادرستی آن اطلاع کامل نداريم . مثل هميشه آماده انتشار توضيح و يا تکذیبيه در مورد خبرها هستيم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates