26.03.2008

سوگلی احمدی نژاد،جوانی که «هرجا هتاکی باشد» هست

پیک ایران: فردا : بي شک در دوسال گذشته، نام یک جوان بر زبان ایرانی ها بیش از همه جاری بود:مهرداد بذرپاش.
مهرداد بذرپاش، جوان 28 ساله، یکی از میلیون ها جوان ایرانی است که با توانسته است با تکیه بر توان خود، به رده های بالای مدیریتی و قلل صنعتی برسد.
بذرپاش 28 ساله، بيستم فروردين ماه سال گذشته با حكم احمد قلعه‌باني به مديرعاملي شركت پارس خودرو منصوب شده بود و بعد از آن در دوم بهمن ماه همان سال مدیرعامل سایپا شد.
«روحیه تلاشگر» و «مسئولیت پذیری» مهرداد بذرپاش باعث شد که وی به سرعت پله های ترقی را طی کند و به سرعت با شهردار شدن دکتر احمدی نژاد، به سمت مشاور جوان شهردار تهران و رئیس فرهنگسرای خاوران منصوب شد.
در کوران انتخابات ریاست جمهوری نیز، فعال ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد کسی نبود جز: مهرداد بذرپاش
پس از سونامی یا هرچه می خواهید بنامید! همان «تلاش گری» و «مسئولیت پذیری» وی را مشاور رئیس جمهور کرد. مشاور احمدی نژاد در امور جوانان.
مهرداد بذرپاش در طول دوران مشاورت در دولت همانند شهرداری، اقدام قابل توجه و شایان ذکری که از آن اطلاعی در دست باشد، صورت نداده است.
در کوران انتخابات شورای شهر نیز «اسامه بن زید» البته به قول یکی از نزدیکان رئیس جمهور ظهور کرد. وی درباره حضورش در این عرصه که البته با شکست وی همراه بود گفته بود:« اگر در لیست اصول‌گرایان هم نباشم به طور مستقل خواهم آمد. علت ورودم به انتخابات شوراها درخواست دوستان حامی رئیس جمهور بود. شورای شهر دوم در اوایل کار موفق عمل کرد و توانست اعتماد مردم را جلب کند اما چندی است که تنظیم نیست!» پس مهرداد جوان آمد تا شورا را تنظیم نماید…
گفتنی است بذرپاش در نامه استعفای خود از سمت مشاورت احمدی نژاد آورده بود: اگر چه دوران مشاورت بنده براي شما،دوران پرافتخاري بود، اما خواهشمندم براي پرهيز از هر گونه شائبه استفاده از موقعيت و امكان دولتي اجازه دهيد،تا از مشاورت حضرتعالي استعفا دهم.»
ریاست محترم جمهور نیز در پاسخ گفت:«حضور شما در دولت بسيار مغتنم بود و اميدوارم كه در آينده نيز دولت بتواند از توان شما بهره ببرد. با اعلام موافقت با استعفاي جنابعالي از خداوند منان مي‌خواهم در تمام عرصه‌ها موفقيت و سربلندي براي شما و همه جوانان ميهن اسلامي مقدر و مقرر فرمايد.»
البته مهرداد و لیستش با اقبال مردم روبرو نشدند، پس از این واقع نیز مدیر عامل پارس خودرو شد و اکنون سایپا…
در ذکر جوان دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف که در مصاحبه ای معروف گفته بود:«هرجا هتاکی هست، ما هم هستیم.» همین بس که آن قدر طرحش مبنی بر ادغام خودورسازان مورد پسند قرار گرفت، که وزیر صنایع مخالف این طرح برکناری اش شد!
به هر حال، مهرداد بذرپاش یک جوان از میلیون ها جوان با استعداد و «تلاشگر» و «مسئولیت پذیر» ایرانی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates