29.03.2008

واکنش ها به فیلم فتنه اثر گیرت ویلدرز

خُسن آقا: چسناله‌های آقای بنی صدر از همه زیباتر است!! گویا این ملازاده دم خروس را هنوز ندیده! بابا تمام آیات قران پر است از خشونت، کدام گروه خشونت طلب!؟ اصل اسلام قران است که آن هم پر است از خشونت، سر و دست بریدن، چشم درآوردن، علی که سردسته شما شیعیان است بدون مکس و چشم به هم زدن سر می‌برید حالا شما چسناله می فرمایید، که اسلام در ذات خود دین خشونت زدایی است!!؟؟؟

رادیوفرانسه: نمایش فیلم فتنه اثر گیرت ویلدرز، با مخالفت نخست وزیر هلند و اعتراض شدید دولت ایران روبرو شد که علاوه بر آمستردام، ازاتحادیۀ اروپا خواست که به دلیل توهین فیلم به اسلام و مسلمانان، جلوی نمایش آن را بگیرند.

فیلم فتنه از همسانی سوءقصدهای تروریستی و اعدام ها در ممالک اسلامی و نیز نص برخی آیات قرآن تشکیل شده که به گمان سازندۀ فیلم، منشاء و توجیه کنندۀ چنین خشونت هایی است علیه غرب و دیگر ادیان.

ابوالحسن بنی صدر، رئیس جمهوری پیشین ایران، معتقد است که در دشمن سازی ایدئولوژیک از سوی غرب اسلام خشونت زده جای تهدید کمونیسم را در گذشته گرفته است و خشونت اقلیت بنیادگراها توجیه این تبلیغات است علیه اسلام که در ذات خود دین خشونت زدایی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates