10.04.2008

حماس عراق: القاعده، نوکر ایران است!

عصرایران: “ابوایوب المصری” توسط یک سازمان اطلاعاتی عرب و با استفاده از یک دستگاه خودروی دیپلماتیک متعلق به سفارت ایران، از بازداشتگاه آزاد شده است!

عصر ایران – سخنگوی سازمان جهاد سنی عراق موسوم به “حماس عراق” در گفت و گو با یک روزنامه قطری سازمان القاعده را نوکر ایران نامید و جمهوری اسلامی را به تامین منابع مالی، تسلیحاتی، آموزشی و مراقبت های بهداشتی برای این گروه متهم کرد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) “احمد صالح الدین” در اثبات ادعای خود به مدرک بسیار مهمی(!) اشاره کرد و به روزنامه العرب گفت: با جستجو در یکی از ستادهای مرکزی القاعده، به اسکناس های ایرانی در این مکان دست یافته ایم.

وی ادعا کرد: صرف نظر از نوارهای صوتی و تصویری ضبط شده از مبارزان القاعده که در آن به آموزش در اردوگاه های نظامی ایرانی و انتقال زخمیان القاعده به ایران برای مداوای پزشکی اقرار شده است، سلاح های ایرانی را نیز توقیف کردیم.

“صالح الدین” ادعا کرد: رهبر واقعی القاعده در عراق، “ابوایوب المصری” است و “ابوعمر البغدادی” یک شخصیت عراقی است که نسبت دادن بسیاری از اعمال و گفتارها به وی تنها برای این است که اینگونه برداشت شود، القاعده یک سازمان عراقی صرف است.

وی در ادامه داستان سرایی های خود اضافه کرد: “ابوایوب المصری” توسط یک سازمان اطلاعاتی عرب و با استفاده از یک دستگاه خودروی دیپلماتیک متعلق به سفارت ایران، از بازداشتگاه آزاد شده است!

“صالح الدین” افزود: آمریکا، دشمن اصلی ماست، اما خطرناکترین دشمن ما ایران است. آمریکا نفت ما را می خواهد و شاید قصد دارد پایگاه های نظامی خود را در خاک ما بنا کند و یا برای چندین سال در عراق بماند اما ایران خواهان حکمرانی بر ماست و قصد دارد عقاید و باورهای ما را نابود کرده و تغییر دهد.

تبلیغ علیه ایران مدتهاست در دستور کار برخی گروه های عراقی قرار گرفته است که گفته می شود از منابع مالی و تدارکاتی آمریکایی ها بهره می برند. کارکرد ویژه این گروه ها ، آن است که ایران را در کنار آمریکا به عنوان دشمن عراق معرفی کنند و در عین حال تاکید کنند که خطر ایران از آمریکا هم بیشتر است .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates