29.04.2008

جاسوسان اسرائیلی در چت روم ها

عصرایران: یکی از تحلیل گران ارشد و کارشناس مسائل ایران گمان می کند که نقشه حمله بالقوه جدیدی ظرف چند هفته آینده را کشف کرده است.

عصر ایران – جاسوسان اسرائیلی با رخنه به چت روم ها و سایت های اینترنتی، اطلاعات مورد نیاز در خصوص حملات اسلامگرایان را کسب می کنند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از پایگاه اینترنتی “جاونو” وابسته به دولت کروواسی، جاسوسان اسرائیلی که تسلط کامل به زبان عربی دارند و از هویت های جعلی استفاده می کنند، در سایت های اینترنتی به دنبال نشانه هایی از حملات آتی اسلامیون می گردند.

این افراد، همگی تحلیل گران اطلاعات نظامی اسرائیل هستند که از مهارت های نظامی خود در این زمینه بهره می برند.

شرکت “تروگنس” که در مرکز اسرائیل فعال است، در حالی که بر آموزش منابع اطلاعاتی “کلاسیک” به منظور محدود کردن تهدیدات امنیتی تمرکز دارد، این جستجوهای آن لاین را مدیریت می کند.

به گفته یکی از جاسوسان اسرائیلی، “ما با هویت جعلی و به عنوان حامیان گروه های جهادی، به وب سایت ها رخنه و از اصطلاحات و گویش خود آنها استفاده می کنیم.”

70 درصد از مشتریان شرکت مذکور را آژانس های دولتی تشکیل می دهند و کارشناسان بین المللی بر سر این موضوع که اینترنت، محل اولیه تبادل نظر مبارزان اسلامی با هم برای مبادله نظرات و اطلاعات است، توافق دارند.

یکی از تحلیل گران ارشد و کارشناس مسائل ایران گمان می کند که نقشه حمله بالقوه جدیدی ظرف چند هفته آینده را کشف کرده است.

همچنین به گفته یکی از تحلیل گران ارشد که ناشناس باقی مانده، “آنچه ظرف چند هفته گذشته کشف شد، نامه هایی درباره وقوع یک حمله رادیولوژیکی احتمالی و یا دست کم نحوه چگونگی انجام آن بود. کشف دیگر ما، دستیابی به رهنمودهایی درخصوص سلاح های شیمیایی و نحوه دقیق چگونگی ساخت این بمب ها بود.”

به اعتقاد رئیس سابق سرویس جاسوسی موساد اسرائیل، “با وجود این تعداد اطلاعات موجود در اینترنت، شرکت هایی چون “تروگنس”، نقش حیاتی و سودآوری را در این راستا ایفا می کنند.”

“افرایم هالوی” رئیس سابق موساد اظهار داشت: “این کار درست مثل پیدا کردن سوزن در یک کاهدان است و به نظر من، استفاده از منابع آشکار می تواند بسیار مفید باشد.”

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates