26.05.2008

دست رد انگليسي‌ها بر سينه چاوز سخاوتمند!

خُسن آقا: عوام فریبی‌های شیادان حد و مرز نمی‌شناسد. این حرامی هم درست مثل همزاد خلفش احمدی نژاد برای عوام فریبی و خوش رقصی دست به هر کاری می‌زند.
بازتاب: شهردار جديد لندن مي‌گويد: درست است که چاوز با پافشاري، قصد انجام اين کار را داشته، اما از ديد انساني درست نيست، کشوري که بيشتر مردمش در فقر و فلاکت زندگي مي‌کنند، براي رفت و آمد 250 هزار نفر اهالي لندن به سرکارشان، اين همه هزينه پرداخت كنند.
كد خبر: ۱۱۳۶۲ تاريخ انتشار: ۱۲:۴۴ – ۰۶ خرداد ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۸۹۸۷

قرارداد فروش نفت به انگلستان با نصف قيمت براي استفاده اتوبوس‌هاي قرمز رنگ انگليسي ـ که اهالي به اصطلاح فقير لندن را در سطح شهر جابجا مي‌کرد ـ که سال گذشته بين هوگو چاوز، رئيس‌جمهور سخاوتمند! ونزوئلا و «ليونگستون»، شهردار انگليس امضا شده بود، با روي کار آمدن «بوريس جانسون»، شهردار جديد، اين قرارداد سخاوتمندانه لغو شد.

به گزارش خبرنگار «تابناك» از لندن، ونزوئلا که بيشتر مردمانش، زندگي خود را در فقر مي‌گذرانند و ايران نيز صدها ميليون دلار براي ساخت مسکن و ديگر امکانات رفاهي در آنجا سرمايه‌گذاري كرده است، به خاطر تبليغات، نه تنها نفت را به نصف قيمت به آمريکا صادر مي‌كرد، بلکه انگلستان را هم در اين كار سخاوتمندانه خود پوشش داده بود.

شهردار جديد لندن مي‌گويد: درست است که چاوز با پافشاري، قصد انجام اين کار را داشته، اما از ديد انساني درست نيست، کشوري که بيشتر مردمش در فقر و فلاکت زندگي مي‌کنند، براي رفت و آمد 250 هزار نفر اهالي لندن به سرکارشان، اين همه هزينه پرداخت كنند.

جانسون همچنين مي‌گويد: اين امر براي مردم شهري مانند لندن و داراي دومين بازار مالي دنيا، همراه با عذاب وجدان است که در اتوبوس‌هايي سوار شوند که هزينه آنها از کشوري پرداخت مي‌شود که بيشتر مردمانش، در فقر مطلق زندگي مي‌كنند.

بنا بر اين گزاش، انگليسي‌ها تصميم گرفته‌اند، اين قرارداد را ـ که در ماه آگوست پايان مي‌پذيرد ـ تجديد نكنند؛ بنابراين، هم‌اکنون هوگو چاوز براي تسخير قلب(!) انگليسي‌ها، بايد به گونه ديگري از خود سخاوت نشان دهد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates