30.05.2008

دستور به تاکسی‌ها برای سوار نکردن زنان بدحجاب در اصفهان

شهاب نیوز:
رئیس ستاد احیاء امیربه معروف شهرستان اصفهان گفت: از تاریخ 15 خرداد‌ماه سال ‌جاری، تمامی مسافركشهای شهری موظف به تذكر و سوار ننمودن مسافرین بدحجاب در سطح شهر اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار فارس از اصفهان، ظهر امروز «مظفر حاجیان» در دومین كمیسون مبارزه با مفاسد اجتماعی استان اصفهان، با انتقاد از عملكرد سازمان تاكسیرانی افزود: سوار نمودن دو نفر مسافر در جلو وسیله نقلیه كاری خلاف مقررات است.

وی ادامه داد: طرح جلوگیری از حضور دوچرخه‌سواران زن در سطح شهر به خوبی اجرا شده است و جا دارد كار بیشتری روی آن صورت بگیرد.

رئیس ستاد احیاء شهرستان اصفهان به نقش ماهواره‌ها در اشاعه فساد، بدحجابی و اشاعه فرهنگ غربی در جامعه اشاره و تصریح كرد: ‌متأسفانه در حال حاضر ماهواره‌ها در خانواده‌های مذهبی نیز جای خود را باز كرده است كه این یك زنگ خطر جدی است.

معاونت سازمان‌های اجرایی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منكر با اشاره به اینكه راه نفوذ دشمن به جامعه از طریق اشاعه فرهنگ غربی است، اظهار داشت: باید نسبت به این موضوع هشیاری بیشتری داشته باشیم و از اشاعه سی‌دی‌های مبتذل و آنچه باعث انحراف و دور شدن جوانان از مذهب می‌شود، جلوگیری كنیم.

عبدالجواد عبداللهی گفت: با توجه به اقدام اخیر آمریكا در اهانت و تیر‌اندازی به سمت قرآن، این موضوع باید از سوی جوامع اسلامی تكفیر شود و با متجاوزین و اهانت‌كنندگان برخورد جدی شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اظهار داشت: دشمن در حال حاضر با تبیلغ مسیحیت، بهائیت و وهابیت در حال تبلیغ و مقابله با دین مبین اسلام است كه این موضوع، هشیاری و برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای مقابله با این گونه ضد تبلیغ‌ها را می‌طلبد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates