31.05.2008

اهالي دو روستا راه را بر وزير بستند

خُسن آقا: وقتی مردم گیلان کموبد آب داشته باشند وای به حال مردم بیچاره بلوچ و دیگر مناطق خشک جنوبی!
بازتاب: معترضان اعلام مي‌كردند از حدود يك ماه پيش، آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و به‌رغم قول و وعده مسئولان، مشكلات آنها رفع نشده است.

صبح ديروز، اهالي دو روستاي «جوركاسر» و «حاجي آباد» شهرستان «املش»، هنگام برگشت وزير جهاد كشاورزي و همراهان با تجمع، راه را بر آنان بستند!

به گزارش خبرنگار «تابناك»، وزير جهاد كشاورزي براي بازديد از شاليزارها و مزارع و تأسيسات كشاورزي به شهرستان املش سفر كرده بود، اما تجمع‌كنندگان نسبت به پايين بودن قيمت برگ سبز چاي، كمبود و توزيع نشدن بموقع كود شيميايي، پرداخت نكردن تسهيلات مربوط به ضرر و زيان ناشي از برف و يخ‌زدگي محصولات كشاورزي در سال گذشته، مقرون به صرفه نبودن برداشت چاي و كشت مزارع برنج و همچنين كمبود آب شرب و زراعي اعتراض داشتند.

اهالي روستاي جوركاسر با آتش زدن لاستيك، ساعاتي راه را بر وزير و همراهان بستند و اعلام مي‌كردند از حدود يك ماه پيش، آب شرب آنها قطع بوده و از آب رودخانه براي رفع كارهاي ضروري استفاده مي‌كنند و به‌رغم قول و وعده مسئولان، مشكلات آنها رفع نشده است.

بر پايه اين گزارش، كشاورزان با انتقاد از مسئولان محلي و نماينده اين حوزه انتخابيه در مجلس شوراي اسلامي از وزير جهاد كشاورزي خواستند اعتراضاتشان را مستقيم به گوش رئيس‌جمهور برساند.

اين گزارش مي‌افزايد: اين تجمع پس از حدود سه ساعت با قول مساعد وزير جهاد كشاورزي، مبني بر طرح مشكلات در جلسه مشترك با استاندار گيلان و همچنين انعكاس آنها به دولت پايان يافت.

گفتني است، در اين سفر، فرماندار املش، امام جمعه و نماينده شهرستان و همچنين رئيس جهاد كشاورزي استان گيلان، وزير جهاد كشاورزي را همراهي مي‌كردند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates