31.05.2008

مصداق های جدید تبرج اعلام شدند/ تکذیب خبر دستگیری عشرت شایق و تایید دستگیری محمدرضا گلزار

آی طنز:
معاون طرح امنیت زمستانیِ خیابان های شمال شهر تهران در وزارت کشور اعلام کرد ملاک این معاونت برای تعیین مصداق های تبرج، فقط شرع و عرف و سیاست و انرژی هسته ای و منوریل و میزان لوبیای شام دیشبِ تصمیم گیران است. وی در بخش دیگری از سخنانش خبر دستگیری یک نماینده زن مجلس بخاطر تبرج در نام وی را تکذیبِ کرد اما به خانم “عشرت شایق” توصیه کرد نام و نام خانوادگی خود را ظرف 72 ساعت عوض کند.

مصداق های تبرج زمستانی اعلام شدند.
معاون طرح امنیت زمستانیِ خیابان های شمال شهر تهران در وزارت کشور اعلام کرد، ضابطین این معاونت موظفند از این پس تا شروع فصل بهار، با مصادیق تبرج زمستانی برخورد کنند.

بنا به این گزارش برخی از این موارد که این قانون صریحا به آن اشاره کرده است عبارتند از : پوشیدن چکمه ساق بلند به جای چکمه ساق کوتاه، پوشیدن چکمه ساق کوتاه جای کفش زنانه و پوشیدن کفش پاشنه دار به جای گالش، استفاده از ادوکلن های بودار، استفاده از رنگ های متبرج از جمله قرمز، نارنجی، آبی، صورتی، بنفش، سفید، سبز و طیفهای بین آنها، جویدن آدامس های بادکنکی در معابر عمومی، استفاده از هندزفری و هر وسیله دیگری که شبهه شنیدن موسیقی در آن برود، استفاده از کلاه بجای روسری و روسری به جای مقنعه، مالیدن ماتیک به لب ها و خالیدن تاتو به ابروها و استفاده از جوراب های تنگ و چسبان.

همچنین بر اساس این طرح، به زنانی که بجای کودک شیرخواره، سگ و یا سایر حیوانات دست آموز در آغوش داشته باشند به جرم اهانت به جایگاه زنان و مادران قلاده نصب شده و برای عبرت سایرین در خیابان ها گرداننده می شوند.

معاون طرح امنیت زمستانیِ خیابان های شمال شهر تهران در وزارت کشور اعلام کرد ملاک این معاونت برای تعیین مصداق های تبرج، فقط شرع و عرف و سیاست و انرژی هسته ای و منوریل و میزان لوبیای شام دیشبِ تصمیم گیران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خبر دستگیری یک نماینده زن مجلس بخاطر تبرج در نام وی را تکذیبِ کرد اما به خانم “عشرت شایق” توصیه کرد نام و نام خانوادگی خود را ظرف 72 ساعت عوض کند. وی با نگاه با ساعت خود گفت “این 72 ساعت از الان شروع شد.”

خبرنگار آی طنز نیوز درباره خبر دستگیری “محمدرضا گلزار” و ارتباط احتمالی این دستگیری با طرح مبارزه با تبرج زمستانی پرسید که معاون طرح امنیت زمستانیِ خیابان های شمال شهر تهران، ضمن تکذیب این خبر، دستگیری وی را در راستای با طرح امنیت پاییزی مبارزه با تبرج خواند و از محمدرضا گلزار به عنوان جرثومه تبرج یادکرد. وی که از پشت پرده سیاهی با خبرنگاران سخن می گفت تاکید کرد که پس از طی دوره بازپروری، به هیچ وجه افرادی چون گلزار دارای سیما و اندام جلب توجه کننده و متبرج نبوده و وی پس از طی این دوره صرفا به درد ایفای نقش آتقی شیره ای خواهد خورد.

این نشست مطبوعاتی با دستگیری جمعی از خبرنگارانِ متبرج و تقدیر از خبرنگارانِ منتقدِ کیهان و رجانیوز پایان یافت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates