27.06.2008

خاکسپاری پیکر 7 شهید گمنام در مجلس

خُسن آقا: زمان جنگ باطل با باطل همان موقع‌ها که خاتمی مسئولیت تبلیغات جنگ را به عهده داشت، رژیم مدام در بوق می‌کرد که رزمندگان غیور اسلام، پس وارد کردن ضربان مهلک به دشمن همگی سالم به پایگاه هایشان بازگشتند!! حالا باید از این آخوندهای دروغگو پرسید، پس این همه شهید گمنام را از کجا آورده‌اید!؟
بازتاب: پیکرهای مطهر این شهیدان گمنام ساعت 11 صبح امروز با سه دستگاه کامیونت از معراج شهدا به سمت محل قرارگاه شماره 2 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل می شود و پس از اتمام خطبه اول نماز جمعه، به مقابل درب دانشگاه تهران (ابتدای خیابان ابوریحان) انتقال می یابد.

پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام دفاع مقدس امروز جمعه هفتم تیر در محوطه مجلس شورای اسلامی به خاک سپرده می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر : پیکرهای این شهیدان پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان تشییع و با ادای احترام در حیاط مجلس دفن خواهد شد.

این هفت شهید در هفت عملیات مختلف (محرم، خیبر، کربلای 4، عاشورا ، فتح المبین، کربلای 5 و یاثارالله) به این فیض نایل شده اند.

پیکرهای مطهر این شهیدان گمنام ساعت 11 صبح امروز با سه دستگاه کامیونت از معراج شهدا به سمت محل قرارگاه شماره 2 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل می شود و پس از اتمام خطبه اول نماز جمعه، به مقابل درب دانشگاه تهران (ابتدای خیابان ابوریحان) انتقال می یابد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا پس از اتمام نماز جمعه در مسیر خیابان انقلاب اسلامی، میدان فردوسی، خیابان جمهوری اسلامی، میدان بهارستان و خیابان شریف رضی برگزار می شود.

مراسم خاکسپاری پس از طی تشریفات در محوطه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان مجلس و قشرهای مختلف مردم انجام خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates