29.06.2008

شیطنت ضد ایرانی شبکه عربی mbc

فردا نیوز :

شبکه mbc action که یکی از هشت شبکه متعلق به سرمایه دار سعودی می‌باشد، طی هفته‌های اخیر اقدام به پخش مجموعه جریکو نموده است.

به گزارش سرویس بین الملل «فردا»، در این مجموعه، جریکو نام شهر کوچکی است که در جریان حملات هسته‌ای به 23 شهر اصلی ایالات متحده آمریکا امکانات ارتباطی و مدرن خود را از دست می‌دهد. ماجراهای این مجموعه حول اتفاقاتی می‌افتد که مردم این شهر برای خروج از بحران با آن رودرو هستند.

اما نکته مهم در این سریال آنجاست که در این مجموعه عامل حملات اتمی به این کشور، ایران و کره شمالی معرفی می‌شود. با توجه به افزایش تهدیدات نظامی علیه ایران و نیز تحریم اخیر اتحادیه اروپا در افزایش تحریم‌ها علیه ایران، اقدام شیطنت آمیز این شبکه در پخش چنین مجموعه‌ای ابهام برانگیز به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است شبکه العربیه نیز متعلق به این سرمایه‌دار سعودی است که به دفعات اقدامات تحریک آمیزی علیه ایران و شیعیان انجام داده است.

از سوی دیگر، این سرمایه‌دار سعودی در حال راه اندازی شبکه ام بی سی فارسی است که به صورت شبانه روزی اقدام به پخش فیلمهای هالیوودی با زیرنویس فارسی خواهد نمود. این شبکه که حاصل آن صرفا ترویج ابتذال فرهنگی غرب در کشورمان می‌باشد، از سه روز پیش تبلیغات تلویزیونی خود را آغاز نموده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates