28.07.2008

به مناسبت بیستمین سال حکومت ننگین سید علی: ویژه نامه تامل برانگیز روزنامه جام جم در مورد رهبری

فرارو: “تداوم آفتاب ” ، ويژه‌نامه‌اي كه به همراه روزنامه جام‌جم‌توزیع شد ، در آغاز بيستمين سالگرد رهبري آيت‌الله خامنه‌اي با گريزي به «شرايط تاريخي 20 سال قبل»، «مباحث تئوريك پيرامون ولايت‌فقيه» و «ورود به عرصه زندگي و خصوصيات شخصي رهبري انقلاب» حرف‌هاي ناگفته و ناشنيده‌اي منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار فرارو ، در اين ويژه‌نامه آيت‌‌الله هاشمي رفسنجاني از عميق‌ترين روابط خود با رهبری سخن مي‌گويد ، حداد عادل از اين‌كه «فرهيختگي رهبري تحت‌الشعاع رهبري سياسي ايشان ناشناخته ماند‌ه است» ابراز تاسف مي‌كند و آيت‌الله يزدي نیز درباره توانايي‌هاي فقهي رهبری سخن گفته است..

مجيد مجيدي و خاطراتي زيبا از ديدارهايش با رهبر معظم انقلاب ،روايت آيت‌الله مومن از روز انتخاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به رهبري انقلا‌ب اسلا‌مي،اظهار نظر دكتر عارف ،دکتر احمد مسخد جامعی،استاد حميد سبزواري، دكتر افروغ، دكتر قاليباف و شخصيت‌هاي برجسته ديگر مطالب این ویژه نامه را تشکیل مید هد.

نکته قابل تامل در این ویزه نامه جذاب ارگان صدا و سیما ، عدم حضور و مصاحبه با آقای احمدی نژاد و شخصیت های سرشناس دولت وی است که در کنار حضور دولتمردان خاتمی و نیز قالیباف به شدت خود نمایی می کند.

سخنان بی پروای مجید مجیدی در باره مدیریت فرهنگی کشور نیز که در لابلای مصاحبه وی بیان شده است مورد توجه خواننده قرار می گیرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates