30.07.2008

تکذیبیه خبر کیهان

وبلاگ خودشیفتگی: در پی انتشار خبری در روزنامه کیهان مورخ هفدهم تیر ماه یکهزارو سیصدو هشتادو هفت در صفحه دوم تحت عنوان ” وقتی حقوق بگیران << سییا >> در ایران یکدیگر را لو میدهند” . عنوان گردیده که : حسام فیروزی به علت مسائل مالی علیه ( احمد) باطبی اقامه دعوا کرده است .

اینجانب دکتر حسام فیروزی اعلام می دارم که این خبر کذب محض است و به هیچ وجه من چنین دعوی را مطرح ننموده ام . همچنین آقای احمد باطبی که افتخار درمان ایشان در کارنامه ام ثبت گردیده از دوستان صمیمی ام می باشند و من به هیچ عنوان با ایشان مراوده مالی نداشته ام که بخواهم از ایشان شکایتی داشته باشم . و تا آنجایی که ایشان را می شناسم انسان با اخلاق و سلیم النفسی هستند . در ضمن دلیلی برای دفاع از خود در برابر اتهام “گرفتن حقوق از سیا” نمی بینم زیرا که این تهمت های بی پایه و اساس مشی و منش دیرینه روزنامه کیهان است .

در این جا اعلام می دارم روزنامه کیهان موظف است بر طبق قانون مطبوعات تکذیبیه مرا در همان صفحه ( دو ) درج نماید در غیر این صورت نسبت به آن روزنامه به دلیل انتشار خبر کذب در دادگاه طرح دعوی خواهم نمود .

به امید روزی که شاهد چنین بی اخلاقی هایی از سوی محافل خبری نباشیم و به خاطر اختلاف نظر ، مخالفین خود را با شیوه های غیر اخلاقی تخریب ننماییم .

دکتر حسام فیروزی

پزشک و فعال حقوق بشر

۱۷/۴/۱۳۸۷

خبر کیهان را از اینجا بخوانید

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates