29.09.2008

خاتمی و کروبی توافق کردند/ حضور همزمان “شیخ” و “سید” ممکن است به شکست احمدی نژاد بینجامد

عصرایران: حضور همزمان آقای کروبی و خاتمی در انتخابات نه تنها ضعف نیست بلکه ممکن است به شکست احمدی نژاد منجر شود و حضور کروبی باعث شکسته شدن رأی احمدی نژاد خواهد شد زیرا رأی هر دو از بین توده ها است و با توجه به پولکی بودن شعار های این دو ، حضورشان در کنار هم باعث تقسیم آرا بین این دو می شود و این در نهایت به نفع اصلاح طلبان تمام می شود..
عصرایران- یک فعال سیاسی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد که سید محمد خاتمی و مهدی کروبی توافق کرده اند که تنها یک نفر از آنان در انتخابات حضور داشته باشد.

وی که نخواست نامش ذکر شود به خبرنگار عصرایران گفت: اخیرا دیدار هایی به صورت شخصی با آقای خاتمی انجام شده و نتایج این دیدار ها امیدواری برای حضور او در انتخابات ریاست جمهوری را بالا برده است.

این چهره برجسته جریان اصلاح طلب تاکید کرد: آقای خاتمی هنوز تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده اما فضا نسبت به گذشته برای حضور ایشان در انتخابات مساعد تر شده و خود آقای خاتمی هم مثل گذشته حضور خود را رد نمی کند.

وی با اشاره به توافقی که بین خاتمی و کروبی برای حضور تنها یک نفر از آنان در انتخابات انجام شده است بیان داشت:خاتمی و کروبی پذیرفته اند که تنها یک نفر ، آن هم کسی که بیشترین اقبال نسبت به او وجود دارد وارد عرصه انتخابات شود و مکانیسمی نیز برای تعیین میزان مقبولیت نامزد ها در بین مردم طراحی شده است.

او در عین حال خاطرنشان کرد: البته دیدگاه غالب در بین جریان اصلاح طلب این است که حضور همزمان آقای کروبی و خاتمی ،که به “شیخ” و “سید” معروف اند، در انتخابات نه تنها ضعف نیست بلکه ممکن است به شکست احمدی نژاد منجر شود چون حضور کروبی باعث شکسته شدن رای احمدی نژاد خواهد شد.

این فعال سیاسی ادامه داد: رای کروبی و احمدی نژاد هر دو از بین توده ها است و با توجه به پولکی بودن شعار های این دو ، حضورشان در کنار هم باعث تقسیم آرای توده ها در بین این دو می شود و این در نهایت به نفع تمام می شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates