30.09.2008

همکاری سازمان مجاهدین خلق ایران با اسراییل

خبرگزاری روسیه :
مسکو، 9 مهر، خبرگزاری «ریا نووستی»/ یک سایت اسراییلی با چاپ مقاله‌ یکی از نویسندگان ضمن گشودن باب جدیدی از همکاری با مجاهدین اعلام آمادگی کرد تا مقالات و نوشته‌های نویسندگان هوادار این گروه بر ضد ایران را بطور کامل و دائمی در سایت خود منعکس کند.

به گزارش «ریا نووستی» از پایگاه اطلاع‌رسانی “هابیلیان”، همکاری‌های متقابل سازمان مجاهدین خلق ایران با اسرائیل که قبل از مرگ صدام حسین بصورت مخفیانه ادامه داشت، بعد از اعدام صدام گسترش یافته و ابعاد جدیدتری به خود گرفته است.
بعد از سقوط صدام حسین سران این سازمان از لابی اسراییل درون دولت آمریکا وعده‌های زیادی مبنی بر دریافت کمک‌های مالی، سیاسی، تبلیغاتی و رسانه‌ای دریافت کردند که تاکنون به تمامی این وعده‌ها جامه عمل پوشیده شده است.
اولین کمک اسرائیل در این راستا ارائه خدمات رسانه‌ای بوسیله یکی از شرکت‌های اسرائیلی و از طریق شبکه ماهواره‌ای “هات‌برد”، که در مالکیت کشور اسرائیل است، برای تقویت پخش برنامه‌های تلویزیون مجاهدین بود.
پیش از آغاز این همکاری برنامه‌های سازمان مجاهدین از طریق ماهواره “تل استار” پخش می‌شد که به سبب ضعف بنیه مالی مجاهدین دارای پوشش مناسبی نبود اما کارگزاران اسراییل از طریق شرکت RRST که مرکز آن در تل‌آویو است، اقدام به تقویت پخش برنامه‌‌های سازمان کردند.
شایان ذکر است “مثال آلوسی”، نماینده پارلمان عراق نیز که مصونیتش چندی پیش به سبب سفر به اسرائیل و سخنرانی در یکی از مراکز نظامی آن کشور توسط نمایندگان عراق سلب شده بود در راستای تقویت همکاری سازمان مجاهدین خلق ایران با اسرائیل، با اجیر کردن نیروهای مجاهدین از آنها در راه کسب اطلاعات جاسوسی از ایران و انتقال این اطلاعات به سران اسراییل استفاده می‌کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates