30.09.2008

پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس به کردان: استعفا

خُسن آقا: آقا ولش کنید گناه داره!! مگه بیچاره نگفت که یکی جعل کرده داده دست من و خودش اصلا روح اش هم خبردار نبوده!! از شوخی که بگذریم این حکومت گران شرم را خوردن شرف را ریده اند خیر سرشان!
عصرایران: برخی نمایندگان مجلس به نقل از منابع نزدیک به دولت از سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده کل ناجا، به عنوان سرپرست وزارت کشور یاد می کنند.ولی هنوز منابع رسمی در ریاست جمهوری در این باره، توضیحی نداده اند.

عصرایران- در پی اعتراف علی کردان به جعلی بودن مدرک دکترای افتخاری اش از دانشگاه آکسفورد، بحث استعفای او، امروز در میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار داغ بود.

در حالی که اغلب مجلسیان بر این باورند که در شرایط کنونی، طرح استیضاح وزیر کشور چندان مناسب نیست ولی تعدادی از آنها به کردان پیشنهاد داده اند، راسا اقدام به استعفا کند زیرا این اقدام هزینه های کمتری به دنبال خواهد داشت.

در این حال، برخی نمایندگان مجلس به نقل از منابع نزدیک به دولت از سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده کل ناجا، به عنوان سرپرست وزارت کشور یاد می کنند.ولی هنوز منابع رسمی در ریاست جمهوری در این باره، توضیحی نداده اند.

امروز همچنین برخی نمایندگان نسبت به این امر انتقاد داشتند که طبق قانون بخشداران و فرمانداران باید لیسانس باشند و لذا چگونه می توان پذیرفت که وزیر کشور که رئیس همه آنهاست ، دارای مدرک فوق دیپلم باشد؟

یادآور می شود كردان در نامه ای به رئیس جمهور بر جعلی بودن مدرک دکترایش اعتراف کرد ولی با ادعای بی اطلاعی از این امر ، فرد دیگری را متهم کرد که به او مدرک جعلی داده است .

همچنین ، کمیسیون آموزش عالی مجلس نیز پس از بررسی های تخصصی ، اعلام کرد که دانشگاه آزاد نیز به کردان هیچ مدرکی نداده است و آخرین مدرک تایید شده وی ، فوق دیپلم است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates