30.09.2008

ادعای سازمان ملل: تابوي رابطه مستقيم با آمريکا شکست

خُسن آقا: بادا بادا مبارک بادا ایشاالله مبارک بادا، قرار بر این شده که سید علی چلاق و انتری نژاد با هم بروند در بقل شیطان بزرگ!
بازتاب: در اين خبر، به نقل از احمدي‌نژاد، رئيس جمهور ايران آمده است كه وي در کنفرانسي مطبوعاتي در حاشيه نشست سالانه سازمان ملل در زمينه برقراري گفت‌وگوي مستقيم با آمريکا اظهار داشته است که سازمان ملل براي اين کار بهترين مکان است.

دپارتمان اطلاع‌رساني سازمان ملل در خروجي خود خبري را با نام «ايران خواهان داشتن رابطه مستقيم با آمريکاست» قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل «تابناك» در اين اطلاعيه ادعا شده است: جمهوري اسلامي آماده برقراري مناسبات با آمريکاست.

همچنين در اين خبر، به نقل از احمدي‌نژاد، رئيس جمهور ايران آمده است كه وي در کنفرانسي مطبوعاتي در حاشيه نشست سالانه سازمان ملل در زمينه برقراري گفت‌وگوي مستقيم با آمريکا اظهار داشته است که سازمان ملل براي اين کار بهترين مکان است.
در اين خبر به نقل از احمدي‌نژاد تصريح شده است: هر چه باشد، مذاکره بهتر از استفاده از زبان زور و تهديد است.

در اين اطلاعيه همچنين از قول احمدي‌نژاد آمده است که ايران همواره به دنبال برقراري رابطه با آمريکا بر پايه اصول جديد بوده و در اين زمينه، مي‌توان به پيشنهاد ايران براي برقراري ارتباط هوايي با آمريکا اشاره کرد که هر بار اين پيشنهاد با پاسخ منفي آمريکايي‌ها روبه‌رو شده است.

در پايان اين اطلاعيه درباره تماس احتمالي احمدي‌نژاد با نامزدهاي رياست‌جمهوري آمريکا آمده است که رئيس‌جمهور ايران با اعلام آمادگي براي چنين تماسي، اظهار داشته است که حاضر به چنين تماسي در حضور رسانه‌هاست.
بنا بر اين گزارش، منابع رسمي داخلي هنوز درباره اين خبر، موضعي نگرفته و آن را رد يا تأييد نكرده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates