08.10.2008

گلشیفته فراهانی روسری اش را برداشت و در آمریکا ماندگار شد

عصرایران: فیلم مصاحبه گلشیفته فراهانی با خبرنگاران آمریکایی که در آن بدون روسری و با پیراهن رکابی حضور دارد ، در فضای اینترنت نیز منتشر شده و جزو پربیننده های برخی سایت های ویدیوئی قرار گرفته است .
عصرایران – در پی حضور بدون حجاب گلشیفته فراهانی مقابل دوربین های تلویزیونی در آمریکا ، این بازیگر سینمای ایران اعلام کرد که قصد اقامت در ایالات متحده را دارد.

به گزارش عصر ایران ، وی در آیین اكران فيلم «مجموعه دروغ‌ها» در نيويورك‌ به خبرنگار «نيويورك ديلي نيوز» گفت: دیگر نمی خواهم فرصت ها را از دست بدهم، من هر چند عاشق ایرانم ولی می خواهم اینجا بمانم.
فراهانی در فیلم «مجموعه دروغ ها» با بازیگر مشهور هالیوود «لئوناردو دي‌كاپري» همبازی است.
این فیلم در استرالیا،آمريكا، كانادا، كره‌جنوبي،ونزوئلا، روسيه، مصر و لهستان، اسپانيا، فرانسه، سوئد، بلژيك، آلمان، يونان و اتريش بر روی پرده خواهد رفت.

فیلم مصاحبه گلشیفته فراهانی با خبرنگاران آمریکایی که در آن بدون روسری و با پیراهن رکابی حضور دارد ، در فضای اینترنت نیز منتشر شده و جزو پربیننده های برخی سایت های ویدیوئی قرار گرفته است .
وی در ایران گفته بود اگر در فیلم هایی که در خارج بازی می کند لازم باشد روسری اش را بردارد، از از کلاه گیس استفاده خواهد کرد تا حجابش آسیب نبیند.
در پی انتشار این فیلم ، برخی رسانه های داخلی خواستار ممنوع التصویر شدن وی در داخل شده اند.

با این حال برخی منابع خبری و هنری از احتمال برگشتن فراهانی به ایران خبر می دهند و می گویند که وی در خارج از کشور کشف حجاب کرده ، نه در ایران و این وضعیت مشابه وضعیت شیرین عبادی است که آزادانه در ایران اقامت دارد و کسی متعرض بی حجابی او در خارج نیست.
” همیشه پای یک زن در میان است” آخرین فیلم اکران شده از وی در سینماهای ایران است که فروش بسیار بالایی هم داشته است. فیلم”سنتوری” نیز که وی در آن ایفای نقش کرده بود ، سال گذشته توقیف شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates