08.10.2008

احمدی‌نژاد: تا فتح تمام قله‌های جهان یک «یا حسین» دیگر مانده!

خُسن آقا: آنهایی که قبل از انقلاب را یادشان هست می دانند که شاه هم گاهی اوقات از این حرف ها می زد(دم دروازه تمدن!)
شهاب نیوز: رییس جمهور با تاكید بر نیاز به فرهنگ و روحیه ایثارگری برای حركت به سمت پله‌های بالاتر گفت: تا فتح همه قله‌های جهان و برقراری حكومت عدل الهی یك یاحسین دیگر لازم است.

به گزارش ایرنا، دكتر محمود احمدی نژاد در جریان سفر به استان خراسان شمالی عصر چهارشنبه در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران این استان افزود: به فضل الهی، مجاهدت و فداكاری‌های فرزندان و پدران شما در نقطه به نقطه كره زمین در حال ثمردهی است.

وی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: اگر امروز جوانان ما پاك‌ترین جوانان هستند، به خاطر ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شما است.

رییس جمهوری با یادآوری شعار تا كربلا رسیدن یك یا حسین دیگر تاكید كرد: تا فتح همه قله‌های جهان و برقراری حكومت عدل الهی یك یا حسین دیگر فاصله است.

وی با بیان اینكه امروز مستكبران به طور كامل منزوی شده اند، گفت: امروز روز مسئولیت ما و شماست و دنیا منتظر پیامی جدید و حرفی نو است و این همان پیام شهیدان است.

رییس جمهوری خطاب به خانواده‌های ایثارگران ادامه داد: به فضل الهی سختی‌های بشریت رو به پایان است و ایستادگی شما سرعت حركت بشریت به سمت جامعه سعادتمند را تسریع كرده و در آینده‌ای بسیار نزدیك چیزی كه در انتظارش هستیم و شهدای ما به عشق آن رفتند محقق خواهد شد.

دكتر احمدی نژاد با تقدیر از مردم استان خراسان شمالی به خاطر اهدای‪۱۰‬ هزار شهید و جانبار و آزاده تصریح كرد: امروز بیش از گذشته نیازمند روحیه ایثارگری و انقلابی هستیم و برای حل مشكلات نیازمند فرهنگ و روحیه ایثارگری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه ملت ایران باعث شد تا هیمنه پوشالی مستكبران درهم بشكند افزود: امروز ملت ایران نقطه امید و اتكای همه ملت هاست و پرچم دار نور و روشنایی برای همه ملت‌های جهان است و پیامی كه می‌دهد مثل یك نور راه ملت‌ها را روشن می‌كند.

احمدی نژاد با تاكید بر اینكه عزیزترین ملت عالم ملت ایران است،تصریح كرد: مستكبران آزادی را لگدمال كردند اما ملت ایران آن را زنده كرد، در طول سی سال اخیر بیشترین ظلم‌ها و فشارها و تحریم‌ها و هجمه‌ها از ناحیه جبهه استكبار علیه ملت ما روا داشته شده اما ملت بزرگ ایران همه سختی ها را تحمل كرده است.

احمدی نژاد افزود: حاصل كار مستكبران وضعیت امروز جهان است كه همه جا سرشار از تهدید و ناامنی است. آنها معنویت را زیر پا گذاشته‌اند اما ملت ایران معنویت را در جهان جاری كرد و عشق را در جهان زنده كرد.

وی با بیان اینكه جهان استكبار با جنگ‌ها و تهدیدهای پی در پی از فرصتی كه خدا در اختیار آنان گذاشت به بدترین شكل ممكن استفاده كردند، تاكید كرد: در مقابل خدا یك فرصت را در مقابل ملت ایران قرار داد. امام آمد و از فرصت خدادادی استفاده كرد و پرچم خداپرستی و عدالت و كرامت انسانی و پرچم شجاعت و صلح و آزادگی را برافراشت و ملت رشید و شجاع ایران هم پشت سر امام راحل قرار گرفتند.

وی با بیان اینكه همه امور عالم آزمایش و امتحان الهی است گفت: هرقدر مراتب كمال بالاتر باشد امتحانات سخت تر خواهد بود. همه آزمایش می‌شوند و خدا برای همه فرصت و امكان تصمیم‌گیری و انتخاب فراهم می‌كند.

رییس جمهوری ادامه داد: خدا قدرت و ثروت در اختیار كسانی كه ما آنها را جبهه استكبار می‌شناسیم قرار داد و با وجود اینكه آن‌ها می‌توانستند از این قدرت و ثروت برای خدمت به رفاه و رشد ملت‌ها استفاده كنند اما تا آنجا كه توانسته‌اند جنگ و فساد راه انداخته‌اند و همه ارزش‌های انسانی را مورد هجوم قرار داده اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates