13.10.2008

«چماقداران با اغراض سياسي بازار تهران را تعطيل کردند »!

پیک ایران: سايت دولتی برنا : عده اي چماقدار صبح امروز واحد هاي صنفي را مجبور به تعطيلي و يک شعبه بانک صادرات را تخريب کردند.
“محمد آزاد”- رييس شوراي اصناف کشور- در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا، با بيان اين که عده اي چماقدار با لباس شخصي اقدام به وادار نمودن اصناف نسبت به تعطيلي واحدهاي خود کردند گفت: عده اي از افراد خرابکار صبح امروز دربازار تهران بسياري از واحدهاي صنفي را مجبور به تعطيلي کردند که اين افراد يا اهداف سياسي دارند يا به دنبال تخريب اصناف در کشور هستند.
آزاد با بيان اين که چماقداران صنوف مختلف را تهديد به آتش کشيدن مغازه ها کردند خواستار حضور نيروي انتظامي براي برقراري امنيت در بازار شد.
آزاد با اشاره به اينکه اصناف چماقدار و مخرب امنيت کشور نيستند اظهار داشت: تعدادي مخرب امروز در بازار از موقعيت تعطيلي روز هاي گذشته سوء استفاده کرده و به دنبال ايجاد تشنج در بازار هستند.
وي با اشاره به اينکه امروز يکي از شعب بانک صادرات در بازار توسط چماقداران تخريب شده است اظهار داشت: اصناف هيچگاه از اين خرابکاري ها حمايت نمي کنند و پس از دستور رييس جمهور دست از تعطيلي واحدهاي خود برداشتند اما خرابکاران آنها را مجبور به تعطيلي کرده اند.
وي معتقد است عده اي با اهداف سياسي در کمين بودند تا اعتراضي در کشور رخ دهد که اين امر بهانه اي شد تا امروز دست به اقدامات اينچنيني در بازار بزنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates