17.10.2008

بازار تبريز همچنان تعطيل است

پیک ایران: در حاليکه سازمان امور مالياتي از اجراي دستور رياست جمهوري مبني بر توقف اجراي ماليات بر ارزش افزوده مي‌‏گويد، بازار تبريز همچنان در تعطيلي مطلق به سر مي‌‏برد.
به گزارش خبرنگار ايلنا در تبريز، از هفته گذشته و در پي اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده، بازار تبريز تعطيل است و همچنان پيش‌‏بيني مي‌‏شود که اين تعطيلي ادامه داشته باشد.
اين گزارش حاکي است که بازار زرگرها و طلافروشان از اولين بازارهايي بودند که در اعتراض به روند اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده مغازه‌‏هاي خود را تعطيل کرده بودند و همچنان اين روند در اين بازار ادامه دارد.
بر پايه اين گزارش، از ديروز بازار بزرگ سرپوشيده تبريز نيز به طور کامل تعطيل شده است.
يکي از بازاريان در اين زمينه به خبرنگار ايلنا گفت: بازاريان تبريز خواستار لغو کامل قانون اجراي ماليات بر ارزش افزوده هستند و تا زمان ابلاغ لغو اين قانون از سوي سازمان امور مالياتي، مغازه‌‏هاي خود را باز نخواهند کرد.
وي افزود: در حال حاضر تنها در خيابان فردوسي شهر تبريز صنوف الکتريکي به صورت نيمه‌‏باز به فعاليت مي‌‏پردازند.
وي اضافه کرد: هر چند که رئيس مجامع اصور صنفي تبريز با حضور در ميان بازاريان خواستار باز شدن مغازه‌‏ها شد، اما بازاريان از باز کردن مغازه‌‏هاي خود امتناع مي‌‏ورزند.
در همين حال جمشيد انصاري، عضو کميسيون اقتصادي مجلس نيز امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا اعلام کرد: امروز موضوع تعطيلي بازار تبريز را پيگيري کردم. امروز بازار بزرگ تبريز تعطيل است و رايزني‌‏ها براي بازگشايي مغازه‌‏ها ادامه دارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates